Yuino
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yuino

Dehar is verwoest en dit is de tweede planeet waar de mensen van Shade op komen, ze passen hun naam aan aan de planeet en heten vanaf nu Yade. Maar zijn de bewoners van Yuino het hier wel mee eens?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Deel 2 you knew.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 4:19 pm

Ze keek hem verbaasd aan. "Waar ga je heen?" Haar stem sloeg licht over en ze keek hem licht paniekerig aan. Ze haalde zijn hand niet weg toen deze licht haar hals streelde. Het stak wel, maar niet zo erg dat het pijn deed. "Het maakt niet uit Allen, ik heb wel ergere dingen meegemaakt." Ze glimlachte en keek hem vervolgens aan. Ze sloeg haar ogen neer, toen ze hoorde dat hij wou dat ze gelukkig was. Maar ze wist niet wanneer ze gelukkig was. Even zei ze niks en keek alleen maar naar beneden. Ze voelde het doekje wat hij gebruikte om het bloed uit haar hals weg te halen en ze keek weer naar de muur recht voor haar. Ze haalde zijn hand weg toen ze merkte dat deze schokte. "Laat mij eerst maar." Ze pakte zijn hand, om voorzichtig de glasscherven eruit te halen en die op het doekje te leggen die hij eerst gebruikte om haar hals schoon te maken. Toen ze alle scherven uit de handen had gehaald veegde ze het ergste bloed weg om het vervolgens te verbinden. Het was zo dat ze haar vaker moesten verbinden dan zei iemand anders, maar dat betekende niet dat zij het niet kon. Ze ging met haar vingers voorzichtig over de kleine wondjes op zijn gezicht waar ook glasscherven in zaten. "Het is beter als ik die er ook uit haal." Haar stem was zacht en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 4:46 pm

Hij hoorde haar woorden hij zag haar verbaaste gezicht. "ik...Ik weet het nog niet precies." Aan zijn gezichtuitrukking was duidelijk te zien dat hij nadacht. Toen hij het er over had dat ze gelukkig moest zijn sloeg ze haar ogen neer. "Ik denk dat ik naar Yuino ga." begon hij maar weer verder. Hij wist dat er iets was maar hij wou het niet vragen. Hij wou zich niet nog meer hechten aan haar, het zou hem alleen maar mee pijn doen. Hij merkte hoe ze zijn wonden verbond, voorzichtig. allemaal kleine stukjes glas lagen op het doekje. Hij liet een diepe zucht over zijn lippen. Hij hoorde nog meer woorden maar die dwongen niet door. Als een onderdanige puppie keek hij omhoog. "Ik ga je missen." fluisterde hij zachtjes. Hij moest ook niet haar plotseling gaan negeren en gewoon zeggen dat het hem spijt dat hij weg gaat. Hij wist nog helemaal niet wat hij ging doen. Maar dat wist hij ook niet toen hij vroeger wegliep dus het zou wel goedkomen. Diep van binnen voelde hij alle liefde voor haar, kwamen er woordjes naarboven. Maar het was niet verstandig om ze te zeggen. Hij volgde de bewegingen van haar handen. Hij wou haar niet verlaten.. Maar het kon gewoon niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 4:53 pm

Ze knikte toen ze hoorde dat hij het niet precies wist. Ergens voelde ze zich schuldig, ze had er plotseling voor gezorgd dat hij weg zou gaan, als hij er al niet veel eerder over na dacht. Heel even keek ze hem aan toen ze hoorde dat hij naar Yuino ging. Maar hij moest het zelf weten. Als hij daar gelukkig werd.. Voorzichtig ging ze verder met de stukjes glas uit zijn handen te halen. Toen ze daar eindelijk mee klaar was keek ze hem aan. Liever had ze hem niet aangekeken, maar ze probeerde voorzichtig de glas stukjes uit zijn gezicht te halen waar door ze hem wel aan moest kijken. Toen ze zijn woorden hoorde liet ze haar armen langzaam naast haar neer vallen. "Ik jou ook Allen." Haar stem was zacht en breekbaar. Zonder dat ze het zelf door had omhelsde ze hem op eens. Eerlijk gezegd wou ze niet dat hij weg ging, ze was zo gewend dat ze naar zijn kamer liep. Maar het was beter zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 7:15 pm

Hij merkte hoe Amy opstond hem omhelsde. Een brok kwam in zijn keel toen hij haar geur rook, haar vertrouwde geur en haar lichaamswarmte voelde. Hij wou niet weg maar zo kon het niet verder..
Hij slaakte een diepe zucht en zwijgend liep Allen naar het aanrecht wat in een andere ruimte was. hij keek in de spiegel. Lang had hij het niet gedaan. en hij zag hoe hij veranderd was. Vroeger was hij angstaanjagend. vol energie. Nu was hij breekbaar, hulpeloos. Hij liep weer terug naar de ruimte waar Amy ook was en hij keek haar aan. "Ik pak mijn spullen en morgen ben ik weg. Je zal het vast wel merken..." hij slaakte een diepe zucht en hij praatte ene beetje teleurgesteld. Hij was teleurgesteld dat het zo heeft moeten gaan. Hij was teleurgesteld in hemzelf dat hij het zo ver heeft laten komen. "Het is beter zo.." zei hij weer zachtjes. "Voor ons allemaal." Hij ging weer op het bed zitten. "Moet ik je hals nog verzorgen... of wil je wat drinken?" vroeg hij aarzelend. Hij wist niet zo goed wat hij moest doen. Haar een afscheidszoen geven? Gewoon niks? Hij wist het niet. Nooit had hij afscheid genomen, altijd was hij gewoon zo weggegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 7:35 pm

Ze keek hem na toen hij een andere vertrek binnen liep. Ze wachtte tot hij terug kwam, of hij überhaupt terug kwam of wachtte of ze weg was. Ze vond het moeilijk, ze had niet verwacht dat hij zo gauw weg zou gaan. Ze hoorde zijn voetstappen en keek hem weer aan. "Oké, moet ik je ergens nog mee helpen?" Haar stem was nog steeds heel zacht. Ze zuchtte, en keek weer naar het doekje waar de glazen stukjes in lagen. Ze pakte het op en gooide het in één keer in de prullenbak om vervolgens weer op het bed te gaan zitten naast Allen. "Dat weet ik niet, ik weet niet hoe ik gelukkig kan worden." Ze ging met haar vingers voorzichtig over haar hals, de huid was wat gevoelig en het stak nog steeds wat. "Ja, verzorg mijn hals maar het lijkt me wel beter." Ze mompelde zachtjes, wat je nog net kon horen. Ze wist niet wat ze moest doen, ze wou niet weg gaan. Maar hij zou wel ooit weg gaan en zou niet met hem meegaan. Dat wist ze zeker. Ze sloeg wat lokken haar uit haar gezicht om vervolgens hem weer aan te kijken. "Ik ga je echt missen Allen.." Ze zuchtte en draaide haar blik weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 8:00 pm

Hij hoorde haar stem. hoorde haar vraag. maar antwoorde niks. hij liet haar stem langs hem heen gaan. Hij keek haar aan hoe ze de scherven weggooide en weer naast hem kwam zitten. "Ik kan jou geluk ook niet beschrijven. Je moet doen waar jij denkt wat het beste is. en dit heb ik bedacht. telkens als je de deur uitloopt om weg te gaan.. dan, dan voelt het gewoon niet goed. Ik verlies je Amy.. En dat weten we beide" zei hij zacht. Hij hoorde hoe ze zei dat hij haar wond moest verzorgen en een zwakke glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij was blij dat hij iets kon doen. langzaam liep hij weer naar het aanrecht en pakte een grotere verbanddoos uit een kast onderin. Alle spullen die je nodig had in een oorlog lagen hier. Het was standaard voor hem want hij weet nog toen er geen verband was toen zijn vader met het mes zwaaide. Een rilling gleed over zijn rug en hij ging weer naast Amy zitten. Hij pakte een vochtig doekje uit een doosje en deed er wat ontsmettingsmiddel erop. "Het prikt een beetje.." zei hij zacht en hij liet het doekje voorzichtig langs haar hals gaan. Daarna pakte hij bruine ronde plijsters en hij plaatste die op de grote wondjes. Hij sloot de verbanddoos weer af en zette hem naast hem neer op bed. "Ik ga jou ook missen zei hij zacht en hij pakte haar wang zachtjes vast. Hij liet zijn hoofd naar haar toe gaan en drukte zijn lippen op de hare. langzaam streek hij met zijn tong langs haar lippen en een zwakke glimlach lag om zijn lippen gevormd. Hij drong door met zijn tong en hij duwde haar tegen zich aan. Langzaam liet hij zijn tong langs de hare strelen en met zijn hand die eerst op zijn wang lag ging nu naar haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 8:23 pm

Ze knikte en zuchtte. "Ik weet het Allen, maar ik probeer allebei evenveel liefde te geven, wat blijkbaar niet is gelukt." Ze volgde zijn bewegingen, en zag hoe hij een grote verbanddoos pakte. Ze vond het dom dat ze het niet had gevonden. Ze haalde haar haar bij de wondjes weg en knikte. Ze sloot haar ogen licht toen ze voelde dat het doekje op haar wonden terecht kwam. Het prikte inderdaad, maar ze gaf geen kik. Ze merkte dat hij pleisters op de wonden plakte en keek hem daarna aan. Ze glimlachte, toen hij zei dat hij haar ook ging missen. Ze was een beetje verbaasd toen ze op eens zijn lippen op die van haar voelde, maar ze vond het niet erg. Ze verplaatste haar handen naar zijn middel om ze daar te laten rusten. Toen hij met zijn tong langs haar lippen streek opende ze haar mond lichtjes. Ze ging mee met zijn tong, terwijl haar ene hand naar zijn nek ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 28, 2011 8:52 pm

Allen had alleen maar geknikt bij haar woorden. Hij had ze niet door laten dringen. Hij voelde haar zachte haar. Hij proefde haar zoete lippen. Langzaam verlieten zijn lippen de hare en hij rook aan haar haar. de vertrouwde geur kwam zijn neus binnen en het enige wat hij kon doen was speels grijnzen. langzaam kuste hij haar wang, haar hals. en langzaam ging hij naar beneden. Hij sprak haar sussende lieve woordjes toe. Langzaam voelde hij haar borsten en liet zijn handen glijden naar de achterkant waar haar rits zat van haar jurk.langzaam trok hij de rits naar beneden en hij liet haar jurk langzaam van haar lichaam glijden. Zijn gedachtes stonden leeg hij verlangde alleen nog maar aan haar en haar lichaam. Hij kuste haar lichaam. trok de jurk uit en trok zelfs zijn t-shirt uit. Zijn buikspieren werden zichtbaar en hij drukte zijn lippen weer op de hare. Weer liet hij zijn tong binnendringen en het enigste wat hij kon doen was genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 30, 2011 3:14 pm

Ze had gezien hoe hij had geknikt bij haar woorden, maar hij had niks geantwoord. Blijkbaar was het niet echt doorgedrongen. Ze sloot haar ogen weer, toen ze merkte dat zijn lippen die van haar verlieten. Ze wachtte af wat er gebeurde, ze had geen idee. Het ging snel voor haar gevoel, waardoor ze het amper bij kon houden en het maar over haar heen liet komen. Ze merkte dat hij de rits van haar jurkje langzaam naar beneden trok waardoor deze daarna langzaam naar beneden gleed maar alsnog bij haar middel bleef hangen waardoor het als een soort rokje bleef zitten. Een van haar handen gleed over zijn borst waar ze onder haar vingers enkele littekens voelde. Ze sloot haar ogen weer toen ze zijn lippen weer voelde. Meteen opende ze haar mond een beetje om vervolgens weer mee te gaan met zijn tong. Na een tijdje maakte ze haar lippen los, om vervolgens voorzichtig haar lippen een kort moment op zijn littekens te plaatsen op zijn borst. Daarna drukte ze haar lippen weer op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 30, 2011 4:38 pm

Zijn liefde voor haar zal nooit verdwijnen. Zijn liefde voor haar was gigantisch. Zijn liefde voor haar was onmogelijk. Ze viel op een andere man. Hield meer van een andere man dan van hem. Maar de liefde die hij voor haar had was sterker dan zijn verstand. Het overwon van wat er nou eigenlijk slim zou zijn. Hij zou haar missen. Hij zou haar zoveel missen. En misschien, heel misschien kon hij haar niet meer zien. Kon hij haar nooit meer zien. Hij zou naar Yuino gaan. Voor heel lang, misschien voor eeuwig. Misschien kwam hij haar nooit meer tegen. en misschien was dat wel beter. Want de liefde die hij voor haar had als hij was gebleven zou verscheurd worden door die ander.

Allen verlangde naar haar lichaam. Verlangde naar haar lippen. Hij voelde zich zweven op een wolk. Een eigenwijze speelse glimlach was om zijn lippen gevormd. Hij dacht aan het kinderliedje die zijn moeder vroeger zong toen hij weer geslagen was en heel hard huilde. Zijn moeder had voor hem gezorgd. 'Een bloemetje voor jou, een bloemetje voor mij. Samen zijn we vrij' Dat kleine kinderliedje ging door zijn gedachte. Aan haar gaf hij zijn bloemetje, Maar vrij?? Langzaam liet hij zijn handen naar haar borsten gaan om daar te rusten. Hij voelde vingers langs zijn borst glijden over zijn littekens. Het was zo fijn. Hij voelde zich zo fijn. Hij voelde hoe haar zoete lippen weer op de zijne werden gedrukt en hij liet zijn tong weer in haar mond glijden. Zijn tong speelde met de hare. En nog steeds waren zijn handen op haar borsten gerust. Hij haakte aan de achterkant haar beha los en liet hem voorzichtig langs haar armen wegglijden om hem vervolgens weg te gooien ergens de kamer in. Langzaam verlieten zijn lippen de hare en liet hij zijn tong langs haar kaaklijn glijden, langs haar hals naar beneden. Toen hij bij haar borsten was Liet hij zijn tong langs haar tepels glijden. Voor een lange tijd deed hij dat en daarna kroop hij met zijn vingers verder naar beneden om de jurk helemaal te verwijderen. Ook deed hij zijn broek los. Om die langzaam uit te schoppen. Hij hield zijn gezicht vlakbij haar geslachtsdeel en pakte met zijn tanden de zijkant van het slipje. Langzaam en teder trok hij die naar beneden. Licht gehijg was te horen en de ijsblauwe ogen van Allen twinkelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 30, 2011 8:18 pm

Ze voelde hoe hij zijn handen langzaam naar haar borsten liet gaan om ze daar te laten rusten. Nog steeds had ze geen idee wat er ging gebeuren, waardoor ze het maar over haar heen liet komen. Ze merkte dat hij haar bh uittrok, waardoor ze haar armen wat naar voren stak. Ze had haar ogen weer geopend, en keek hem aan met grote bruine ogen. Haar vingers gleden steeds over de verschillende littekens, merkend hoe zijn lippen langzaam die van haar verlieten om zijn tong langs haar kaaklijn, om vervolgens langs haar hals te gaan. Ze legde haar ene hand weer terug in zijn nek om vervolgens wat naar achteren te leunen waardoor ze op het bed kwam te liggen en ze Allen meetrok. Ze voelde hoe zijn tong langs haar tepels gleed, om daarna met zijn vingers haar jurk helemaal te verwijderen. Ze keek en voelde ook hoe hij met zijn tanden te zijkant van haar slipje naar beneden trok. Haar vingers gleden verder over zijn borst om bij zijn onderbuik uit te komen en haar vingers om de rand van zijn onderbroek te haken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 30, 2011 8:28 pm

Een speelse grijns was nog steeds om zijn lippen gevormd. Hij voelde hoe de zachte vingers van Amy langs zijn littekens gleden, om vervolgens in zijn onderbroek te haken. "ik wil je niet kwijt, ik hou van je" fluisterde hij telkens toen hij weer van kanten wisselde om dat slipje naar beneden te krijgen. Uiteindelijk liet hij het slipje langs haar voeten glijden en een grote grijns kwam op zijn gezicht. Hij ging langzaam naar boven toen hij met zijn hand bij haar achterwerk zat kneep hij even uitdagend en ging toen weer verder naar boven. Vervolgens drukte hij weer zijn lippen op de hare om weer door te bringen met zijn tong, om de hare te strelen. Hij liet zijn vingers naar haar tepels gaan en maakte cirkelvormige bewegingen langs haar tepels. Na een tijdje zo gelegen te hebben pakte hij met 1 hand de hand van Amy om die vervolgens zijn onderbroek in te schuiven. Hij bleef zo doorgaan en genoot ervan. Die speelse grijns, die glinsterende ogen. De hele oude Allen zag je terug. Maar toch was er een verschil, nu hield hij echt van de vrouw...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 25-01-11
Leeftijd : 26

Character sheet
Partner: Elias, And do not dare to make me doubt to that choise.
Yuino/Yade: Yade
Element: Aarde

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 04, 2011 4:32 pm

Ze glimlachte toen ze de woorden hoorde. "Ik hou ook van jou." Eigenlijk, voelde ze zich wel schuldig tegenover Elias. Maar ze zou niet kunnen stoppen waarschijnlijk. Ze sloot haar ogen even, waarnaar ze ze daarna weer opende. De gedachten van Elias verdween weer toen ze zijn lippen opnieuw op die van haar kwamen. Ze opende haar mond, waarna ze voelde hoe hij met zijn tong die van haar streelde. Ze liet haar vingers om de rand van zijn onderbroek gehaakt. Ze voelde hoe zijn vingers cirkelvormige bewegingen maakte rond haar tepels. Ze schrok, toen ze voelde dat hij haar hand pakte. Ze liet haar hand slap, terwijl ze merkte hoe hij haar hand zijn onderbroek in schoof. Ze glimlachte lichtjes, waarnaar ze met enkele vingers over zijn mannelijkheid streelde. Met haar tong begon ze langzaam maar zeker rondjes te draaien om die van hem. Nog steeds had ze haar ogen gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: I"ll Miss you!
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 04, 2011 6:47 pm

een lieve grijns lag om zijn lippen. Je kon het eigenlijk geen grijns noemen. het was een uitdagend speelse glimlach. Hij kon zich niet inhouden. Zijn liefde voor haar was te groot. hij verlangde naar haar. Zijn verlangers hadden het overgenomen van het verstandigen. Maar of hij het erg vond? nee dat vond hij helemaal niet. Hij genoot ervan. Genoot van haar aandacht. Hij voelde de vingers van amy strelen om zijn mannelijkheid. en hij voelde zich opgewonden worden. hij trok met zijn hand zijn onderbroek naar beneden. en toen hij bij zijn enkel was trok hij hem met zijn voeten voor de rest uit. terwijl hij weer zijn hand naar haar borsten plaatste. Hij ging verder met één hand rond haar tepel cirkelvormige bewegingen maken. Zijn andere hand liet hij zakken naar de haren. Hij trok haar hand weg en liet zijn vingers in de hare vlechten. om zo af en toe een paar kneepjes te geven. Langzaam liet hij zijn geslachtsdeel in de hare glijden en maakte hij op- en neergaande bewegingen. Hij liet zijn tong de hare strelen en verwijderde daarna voorzichtig zijn lippen van de hare. hij liet zijn vingers die op haar borst lagen langs haar kaaklijn strelen en gaf kusjes in haar nek. Hij had zijn ogen gesloten en hij hijgte licht. Hij streelde haar lichaam met zijn lippen en toen hij bij 1 van de borsten was gekomen beet hij zachtjes en uitdagend in haar borst om vervolgens weer omhoog te gaan en weer zijn lippen op e hare te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deel 2 you knew. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deel 2 you knew.   Deel 2 you knew. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deel 2 you knew.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Yuino :: Yuino :: Het dorp van Yade :: Het Kasteel :: De kamers-
Ga naar: