Yuino
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yuino

Dehar is verwoest en dit is de tweede planeet waar de mensen van Shade op komen, ze passen hun naam aan aan de planeet en heten vanaf nu Yade. Maar zijn de bewoners van Yuino het hier wel mee eens?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 BAM Inslag op Shine.

Ga naar beneden 
+6
Amy
Emily
Eve
Rosetta
Lloyd
Lorah
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Celeste

Celeste


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 28-01-11

BAM Inslag op Shine. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BAM Inslag op Shine.   BAM Inslag op Shine. - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 29, 2011 1:15 am

Celeste had in de torenkamer gezeten, met een leeg hoofd. Ze had zichzelf verboden om na te denken over haar gebruikelijke dilemma's. Het was midden op de dag, maar het werd steeds donkerder. Dit was geen nacht die over Dehar viel, het was iets veel duisterder, het was het einde van Dehar. Ze keek uit het raam en schrok van het beeld. Natuurlijk kende ze de voorspelling, de voorspelling van de meteoriet die zou inslaan. De voorspelling waarvoor ze nooit bang was geweest, ze was niet bijgelovig. Maar er viel weinig meer te ontkennen, nu de meteoriet steeds naderbij kwam en de temperatuur in de torenkamer als maar steeg. Dit kon niet, dit mocht niet. Dit kon niet het einde zijn. Alles wat ze hier had opgebouwd, ze had eindelijk Nate ontmoet, en nog steeds wist ze niet aan welke zeide van deze planeet ze hoorde. Deze planeet die op het punt stond om verpletterd te worden. Ze ging dit niet zomaar laten gebeuren. Zonder na te denken klom ze lenig uit het raam en op het puntige dak van het torentje. Haar hoge hakken gleden langs de dakpannen, maar op zo'n belangrijk moment als deze was er geen kans dat ze zou vallen, ze blies zichzelf op de punt van de toren. Er stond een warme wind, de meteoor vervuld van vuur kwam steeds dichterbij. Op deze manier mocht het niet eindigen. Met een vastberaden bik zette ze zich schrap voor het noodlot dat met de seconde naderde. Ze zou deze planeet niet zomaar loslaten.
Ze had zich moeten realiseren dat men het lot niet kan veranderen. En dat verzetten geen zin had. Het einde van Dehar was nabij. En er was niks dat ze eraan kon doen. Al zouden alle wezens kracht bundelen en zouden de Shades en de Shines aan een kant tegen deze meteoriet strijden. Dehar was verloren.
____________________________________
Sorry dat ik zo ziekelijk laat ben, maar vanwege proefwerkweek
en andere problemen en dingen heb ik vandaag pas weer een account gemaakt.
Ik snapte niet zo veel van het hele Yuino gedoe enzo,
maar nu wel ;D.
(Dankuuu Janet)
Oh en als er allemaal dingen in staan die totaal niet kloppen moet je dat
maar ff zeggen want ik ben niet helemaal 100 als het op dit soort dingen
snappen aan komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
BAM Inslag op Shine.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Yuino :: Aankomst Shade/Yade :: Aankomst-
Ga naar: