Yuino
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yuino

Dehar is verwoest en dit is de tweede planeet waar de mensen van Shade op komen, ze passen hun naam aan aan de planeet en heten vanaf nu Yade. Maar zijn de bewoners van Yuino het hier wel mee eens?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let me introduce you our night.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimedo feb 24, 2011 9:36 pm

Een glimlach was om zijn lippen gerust terwijl hij met kalme passen liep, zijn voeten kwamen neer op de vochtige aarde van het bos. Om hen heen, langs het smalle pas stonden bomen verzameld, bomen die zich dreigend over elkaar bogen, hun bladeren vielen langs elkaar, enkele smalle, lichte strepen maanlicht braken door het groen gekleurde bladerdek. Smalle stroken licht waren te vinden op het pad, van donker bruin gekleurde aarde. Zijn voetstappen klonken zacht, gedempt, het geluid werd luider toen zijn voeten zich op de stenen zette die het einde van het bos aangaven, die het begin van het volgende deel van het dorp aangaven. Een moment deed hij zijn blik naar achter hem glijden, keek hij naar de man die hem volgde, hij voelde hoe ene moment zijn hart deed kloppen, een gevoel dat hem zelden wist te overvallen. Een verleidelijke, speelse glimlach lag om zijn lippen, zijn grijze ogen leken licht te twinkelen in het licht van de maan. Nog steeds liep hij met kalme passen verder, passen die door de straat klonken, langzaam deed hij zijn blik van de man achter hem wegglijden om weer voor zich te kunnen kijken. Huizen verschenen langzaan aan hun zijden, huizen die steeds iets dichter op elkaar stonden, maar toch een eind uit elkaar bleven. Langzaam maar zeker liep de straat tot een einde, bij het laatste huis bleef hij staan. Het was een klein appartement, met roomwitte wanden. De deur was zwart gekleurd, met een groot raam waar het licht van de maan door binnen viel. Hij opende de deur om deze open te houden, voor Jared. “Entree.” Zijn stem was vrolijk, open er ergens leek er een Frans accent in verborgen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimedo feb 24, 2011 9:42 pm

Het bos rook lekker, dat deed het altijd 's avonds, net geregend, het rook lekker naar nat hout. Het deed hem goed, die frisse geur. Eigenlijk vond hij de geur van roken ranzig, dus de frisse geur van het bos friste zijn hersenen eventjes op. Ze kwam aan bij het huis van Chance. Hij volgde zijn elegante bewegingen. Jared glimlachte. ''Merci,'' Frans, de taal van de liefde. Bedoelde hij hier iets mee? Hij stapte naar binnen, meteen voelde hij zich goed, het huis had iets wat hem thuis liet voelen, het deed hem denken aan Chance. Jared glimlachte. Hij werd er blij van. Hij keek om naar Chance. ''Gaaf huis,'' glimlachte hij. Jared woonde nergens. Nouja, hij was nooit thuis, hij zwierf altijd rond en ging alleen naar het kasteel om te slapen. Jared beet op zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimedo feb 24, 2011 9:51 pm

Hij merkte op hoe er een glimlach om de lippen van Jared verscheen, hij hoorde zijn stem, luisterde naar de woorden, het woord dat over zijn lippen vloeide en glimlachte bij het woord dat werd gezegd. Hij dacht een moment na, dacht na over de taal die ze beide hadden gesproken, Frans de taal van de liefde. Wanneer de man naar binnen was gestapt, stapte hij ook zelf het huis in, om de deur achter zich in het slot te horen vallen. Rustig deed hij de sleutel in het slot aan de binnenzijde van de deur. Hij hoorde hoe Jared hem een compliment maakte over zijn huis, zelf had hij alles willen inrichten, zodat alles zou worden als hij wilde, zodat het niet geknutseld, gemaakt leek. Hij had gebruik gemaakt van heldere frisse kleuren, die tegen het sneeuwwit aan lagen, lichte, romige kleuren. Rustig liep hij door de hal naar een deur, die zich aan het einde van de gang bevond. Hij deed zijn hand op de deurklink rusten om deze over te halen en de deur te openen, rustig stapte hij de ruimte binnen, liet de deur op een kier staan, wanneer Jared de ruimte was binnen gestapt. “Heb je een voorkeur voor drank?” Een glimlach bleef zijn gezicht sieren, terwijl een vragende blik in zijn grijze ogen lag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 11:56 am

Jared liep voorzichtig achter Chance aan. De vraag gleed als een warme stroom door zijn oren, zijn stem was zo lief, en zacht en zwoel. ''Alles wat sterk is,'' Een krampachtige glimlach verscheen over zijn gezicht. Alles wat sterk was.. alles om hem wat losser te maken, zo snel mogelijk. Hij was een stijve hark. Hij keek in de diepe grijze ogen van Chance, het leek alsof ze dwars door hem heen keken. Jared werd een beetje rood en keek snel weg. Hij keek nogmaals rond. Hij ging zitten op de bank en gaapte nogmaals. Slecht geslapen, zoals elke avond. Zijn rug en nek deden opeens onwijze pijn. Hij haalde diep adem om de pijn te negeren, maar dat was moeilijk omdat het als een soort schok door zijn rug schoot. Hij beet hard op zijn lip, zó hard dat er een straaltje bloed over zijn kin liep. Hij schrok en veegde het snel weg met zijn hand. Hij was ook zo onwijs onhandig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 5:11 pm

Hij hoorde hoe de stem antwoord op zijn gestelde vraag gaf, luisterde naar het antwoord om vervolgens een glimlach op zijn gezicht te toveren. Hij zag hoe een haast krampachtige glimlach om de lippen van Jared verscheen, wat een grijns om zijn lippen deed verschijnen. Hij zag hoe een licht rode kleur in het gezicht van de man tegen over hem omhoog kroop, zag hoe Jared snel van hem weg keek. Hij zag hoe de man zijn lichaam op een bank in de ruimte deed neer zakken, hoorde hoe een gaap over de lippen van de man kroop. Hij zag hoe Jared op zijn lip beet, hard op zijn lip beet, wat maakte dat er een kleine wond op de lip ontstond, waar een dunne, streep bloed uit liep, een druppel bloed die langs de kin omlaag gleed. Met een snel gebaar veegde Jared de streek bloed langs zijn kin weg, waarna Chance zich omdraaide om door de deur de ruimte uit te lopen. Met kalme passen liep hij naar een ruimte die zich net naast de woonkamer bevond, om uit een rek met flessen drank die tegen de wand stond, een fles weg te toveren. Met de fles en een tweetal glazen liep hij terug naar de woonkamer, waar hij zijn lichaam naast dat van Jared op de bank deed laten zakken. Een grijns vormde zich om de lippen, terwijl hij de glazen neerzette en de vloeistof in de glazen schonk. “S'il vous plaît” Hij zette de fles neer op de tafel, om het glas in zijn hand te nemen. “Gaat het?” Met een vragende blik in zijn ogen keek hij naar Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 5:59 pm

Jared veegde zijn lok uit zijn gezicht en pakte toen het glas aan. ''Bedankt..'' mompelde hij om vervolgens het glas aan te pakken. ''Hm, nogal moe..'' antwoordde hij daarna. Hij dronk het glas op en zette het met een verzadigde zucht neer op de tafel. Chance zat bijna helemaal tegen hem aan. Hij voelde de lichaamswarmte van de jonge man. Het deed zijn hart kloppen. Jared legde zijn hand naast zijn lichaam en krapte op zijn achterhoofd. Voor het eerst van zijn leven was hij echt verliefd. Hij voelde de adrenaline door zijn aderen stromen. Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar Chance. Hij was zó knap, hij vroeg zich af of hij niet te knap was voor hem. Hij staarde naar zijn knieën en glimlachte toen. Hij moest niet te veel gaan nadenken, hij had deze kans, en denk eens aan die verleidelijke, flirterige glimlachen van hem! Jared praatte zichzelf moed in, zodat hij een beetje vertrouwen in zichzelf kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 6:11 pm

Hij hoorde hoe de stem zacht mompelend tegen hem sprak, hoorde hoe hij antwoord gaf op de woorden die hij had gesproken, hij knikte bij het antwoord op de vraag of het met hem ging. Met een gebaar bracht hij het glas dat zich in zijn hand rustte naar zijn mond, om het tegen zijn lippen te drukken en enkele slokken van de vloeistof op te drinken. Hij voelde het warme lichaam van de man aan zijn zijde, iets wat hem ook warm deed voelen, iets wat zijn hart een moment deed kloppen. Hij was niet iemand die snel verliefd was, maar iets aan de man naast het interesseerde hem, iets leek gevoelens te ontwikkelen. Een verleidelijke glimlach vormde zich om zijn lippen, terwijl hij zijn blik naar Jared liet glijden, zijn blik gleed het tengere, maar toch gespierde lichaam. Hij zag hoe Jared naar zijn knieën leek te kijken, waarna een glimlach zich om de lippen van de man vormde, op zijn gezicht bleef dezelfde glimlach liggen. Zijn grijze ogen leken licht te twinkelen in het zwakke licht van een lamp die hij had aangedaan. Rustig nam hij een volgende slok van zijn drank, terwijl hij zijn arm naar achteren bracht om deze op de leuning van de bank te laten rusten, bij de schouders van Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 6:21 pm

Jared hapte bijna naar adem toen hij de arm van Chance achter zich langs voelde gaan en achter zijn schouders rustte. Jared kroop - zo voorzichtig mogelijk - iets dichter tegen Chance aan, zodat hun benen tegen elkaar gedrukt waren. Jared zijn ogen stonden wijd open en hij kneep in de bank. Waarom was hij zo zenuwachtig, normaal was hij nóóit zo, normaal maakte hem niets uit! Hij beet weer op zijn lip en haalde toen diep adem. Oké, hij moest ontspannen. Hij pakte zijn glas weer en dronk de rest op. Hij voelde de warmte van de lamp op zijn gezicht schijnen en keek naar de twinkelende ogen van Chance. Hij was zo mooi. Bijna een god. Jared knipperde met zijn ogen. Zo had hij nog nooit gedacht over een man. Hij wist dat hij op jongens viel, maar op deze manier dacht hij niet over ze. Zijn hart klopte en hij haalde diep adem door zijn neus. Hij pakte de fles en schonk nog wat drinken in voor zichzelf en dronk het snel op. Misschien werd hij er minder zenuwachtig door? Hij betwijfelde het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 6:32 pm

Hij voelde hoe de man aan zijn zijde zich meer naar hem toe bewoog, voelde hoe hun benen elkaar raakten, zacht tegen elkaar drukten. Een rilling ging door zijn lichaam, bij het voelen van de aanraking van hun lichamen, voorzichtig verplaatste hij zich op de bank, om gemakkelijker te kunnen zitten. Rustig zette hij het glas opnieuw aan zijn lippen om de laatste slokken van de vloeistof in het glas op te drinken, waarna hij het glas met een kalm gebaar op de tafel voor hen neerzette. hij volgde de bewegingen die de man aan zijn zijde maakte, zag hoe hij een volgende glas drank voor zichzelf inschonk. Rustig liet hij zijn hoofd tegen de wand aanleunen, ene moment liet hij verstrijken, voelde hij haast hoe de seconden weg tikte, waarna hij zijn hoofd naar voren bewoog om zijn hoofd naar dat van Jared te bewegen. Zijn lippen vlak bij het oor van de man, zacht fluisterde hij enkele woorden. Zacht, charmant met een warme toon. “Heb je ooit sterke verlangens voor een man gevoeld? Verlangens die diep uit het binnenste van je lichaam komen?” Na de woorden die hij had gesproken haalde hij zijn hoofd iets weg bij dat van Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 6:39 pm

Jared keek naar Chance. De vraag galmde na in zijn hoofd. Wat.. wat wou hij hier mee zeggen? De zwoele stem gaf hem rillingen. Zo mooi. Jared knipperde en keek naar zijn glas. Wat moest hij antwoorden? Hij likte langs zijn lippen. ''Ja.. ik denk het wel,'' besloot hij te zeggen. ''Jij?'' Hij keek Chance aan in zijn diepe, grijze ogen, die hem deden verdrinken. Hij legde zijn hand op de man zijn knie. Hij had het gevoel dat dat moest, zijn warmte drong over zijn huid. Het gaf hem weer rillingen. Jared zijn hart klopte steeds sneller. Het was stil. Ze keken elkaar alleen maar aan. Misschien was dat ook het beste, misschien zeiden hun blikken genoeg. Maar Jared durfde het niet, hij durfde hem niet te kussen. Hij was nog steeds niet zeker over hun liefde. Hij bereidde zich voor op de volgende zwoele woorden van Chance, hij was ernstig benieuwd wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 7:22 pm

Hij zag hoe de man een moment met zijn tong langs zijn lippen ging, hoorde hoe zijn stem klonk, luisterde naar het antwoord dat hem werd gegeven, de vraag die op zijn woorden volgden. Een glimlach vormde zich opnieuw om zijn lippen, een glimlach die charmant, verleidelijk leek. Hij voelde hoe de hand van de man zijn knie raakte, voelde hoe de warme hand zijn been raakte, warmte die in hem over leek te gaan. Een rilling leek opnieuw door zijn lichaam te gaan bij de aanraking. Een stilte leek tussen hen in te zweven, een stilte die voor geen van hen onplezierig aan leek te voelen, ze leken elkaar alleen in de ogen te kijken. Hij keek naar de ogen, rood als bloed van de man, terwijl hij leek na te denken, na te denken over het antwoord dat hij op te vraag moest geven. “Ja.” Zijn stem was duidelijk, warm, na de woorden boog hij zich opnieuw naar Jared om zijn lippen tegen het oor aan te drukken. “Dat gevoel gaat op dit moment door mij heen.” Zijn stem was zacht fluisterend, zijn warme adem streek langs het oor. Rustig boog hij zich weer terug om Jared een glimlach te gunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 8:01 pm

Jared voelde een rilling. Deze was het ergst. Oke, dit was zonder twijfel een liefdes verklaring. Wat moest hij doen? De woorden klonken nog steeds in zijn hoofd. Hij voelde zich gelukkig, blij dat eindelijk iemand van hem hield, of nou ja, verliefd op hem was. Hij glimlachte lichtjes. ''Ik ook.. heel sterk..'' Misschien moest hij nu niet nadenken erover, hij piekerde echt te veel, misschien moest hij zijn intuïtie gewoon volgen, dat was waarschijnlijk het best. Jared boog naar hem toe en drukte zijn lippen op de zijne. Zijn lippen waren warm, en zacht. Hij voelde meteen dat dat inderdaad de beste keuze was. Jared haalde zijn hand van Chance zijn knie en legde die in zijn nek. Hij gleed met de topjes van zijn vingers over de zachte dons haartjes die er zaten. Hij lachte tegen Chance zijn lippen aan en haalde toen voorzichtig zijn lippen er weer af. Als Chance glimlachte, zou hij hem nog eens kussen, want misschien vond hij het wel helemaal niet fijn, waar hij niet van uit ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 8:20 pm

Hij zag hoe een lichte glimlach zich om de lippen van de man vormde, hoorde hoe zijn stem klonk, luisterde naar de woorden die over de lippen vloeide, een glimlach vormde zich bij de woorden om zijn lippen. hij voelde, zag hoe Jared zich naar boven boog, voelde hoe de zachte, warme lippen de zijne raakten. Hij voelde hoe de hand van zijn knie verdween, voelde hoe warmte van de hand verdween van zijn been, maar voelde hoe deze weer verscheen in zijn nek. Hij voelde hoe de vingers langs de zachte, korte haren langs zijn nek streken. Hij voelde hoe de lippen die op de zijne gerust waren een glimlach vormde, voelde hoe de lippen na deze glimlach verdwenen. Een moment keek hij de man aan zijn zijde, voor zich enkel aan, waarna een glimlach om zijn lippen kwam. Een glimlach die aangaf dat hij van het moment had genoten, zijn ogen glansden. “Zoet.” Zijn stem fluisterde acht het ene woord, een simpel woord waarna hij zelf zijn hoofd naar de man boog. Zacht plaatste hij zijn lippen op die van Jared. Zijn handen deed hij achterlangs hem glijden, om bij zijn middel te laten rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 8:25 pm

Jared voelde zijn hand langs zijn lichaam glijden en op zijn middel rustte. Hij lachte en beantwoordde zijn kus. Hij drukte zijn lippen wat steviger op die van Chance en opende zijn mond een beetje, en liet zijn tong in Chance zijn mond glijden. Als je er zo over nadenkt klinkt het nogal vies, maar Jared voelde zich heerlijk. Hij zweefde bijna, hij voelde zich zo gelukkig, hij had helemaal geen drank nodig. Hij duwde Chance wat naar achteren en Jared kroop wat op hem. Zijn andere hand gleed naar de man zijn wang, en liet hem daar rusten. Hij voelde de rilling nu de hele tijd over zijn rug glijden, maar nu was het een rilling van genot. Met zijn hand die in Chance zijn nek lag streek hij nu over de man zijn kop, hij liet zijn blonde haren door zijn vingers glijden en draaide soms wat plukjes om zijn vinger. Het gevoel wat Jared had was onbeschrijfelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimevr feb 25, 2011 8:35 pm

Hij voelde hoe de man zijn lippen wat steviger op de zijne drukte, voelde hoe hij zijn mond lichtelijk leek te openen, wat maakte dat hijzelf ook zijn mond deed openen, hij voelde hoe de zachte, warme tong zijn mond in gleed. Hij voelde hoe de man zijn lichaam naar achteren drukte, voelde hoe Jared op hem kroop. Hij voelde hoe een hand langs zijn wang streek, voelde hoe de hand op zijn wang gerust bleef. De hand die in zijn hals had gelegen gleed af naar zijn hoofd, om daar langs de blond gekleurde lokken te strijken. Met zijn tong streelde Chance die van Jared, een van zijn handen leut hij rusten om de middel van de man, terwijl de andere hand langs zijn borst, naar het gezicht kroop, om langs de lokken die bij het gezicht hingen te strijken. Een rilling van genot liep door zijn lichaam, bij de aanrakingen van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 12:31 pm

Jared voelde zich eigenlijk nogal verlegen, dat was eigenlijk totaal niet hem omdat hij meestal dronken is, maar nu was hij 100 % nuchter. Hij voelde hoe Chance met zijn tong speelde. Jared voelde zijn ademhaling sneller worden, raakte hij nou opgewonden? Jared was maagd, dus hij had eigenlijk geen flauw idee wat er allemaal gebeurde met zijn lichaam. Waarom twijfeld hij ook zoveel?! Jared besloot het maar te laten gebeuren, hij merkte vanzelf wel hoe het allemaal te werk ging, nu moest hij van het moment genieten. Jared streek nog steeds door de lokken van de jonge man en hij begon - vanzelf - steeds sneller en heftiger te zoenen. Hij gleed met zijn hand die eerst op Chance zijn wang lag naar zijn borst en liet hem daar ook liggen. Hij voelde Chance zijn hart kloppen, hij klopte aardig snel, zou hij ook opgewonden zijn? Jared dacht er niet langer over na, en ging gewoon zijn gang, hij moest doen wat hij goed vond voelen, en dat was op dit moment zoenen. Hij vond het een veilig vertrouwd gevoel geven, die warme tong van Chance, het herrinerde hem aan hoe goed het leven eigenlijk was. Jared hoopte dat deze avond zijn hele depressie zou laten verdwijnen... Ja, dat zou pas fijn zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 1:12 pm

Hij hoorde, voelde hoe de ademhaling van de man die boven op hem lag versnelde, nog steeds voelde hoe de vingers door zijn blonde lokken streken, voelde hij hoe de vingers zijn hoofd raakten. Hij voelde hoe de man steeds snelle, steeds heftiger leek te zoenen, volgde zijn ritme. Zijn tong streelde zachtjes langs die van de man, hij has geen verkeerd gevoel bij alles wat hij deed, hij genoot er van. hij voelde hoe de hand die op zijn wang was gerust, naar beneden gleed en op zijn borst bleef rusten. Hij voelde hoe zijn hart klopte onder zijn hand, zijn hart klopte hard, harder dan het normaal deed kloppen. De aanrakingen, bewegingen van de man boven hem leken hem op te winden, voelde heerlijk aan. Zijn ogen had hij gesloten, om meer in het moment op te kunnen gaan, terwijl hun lippen nog steeds op elkaar waren gedrukt. Zijn vingers streken langs de donker gekleurde lokken, om enkele momenten later bij het gezicht, de lokken weg te glijden. Hij liet de hand om de borst rusten, waar zijn vingers zacht over de stof van het shirt streelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 2:24 pm

Jared voelde hoe de vingers van Chance over zijn blouse gleed. Hij slikte. Jared haalde zijn tong uit Chance zijn mond en zijn lippen van de zijne af. Hij keek hem even aan en knoopte ondertussen zijn shirt open en trok het over zijn hoofd. ''Dat is beter,'' mompelde hij verleidelijk. Chance had een mooi atletisch lichaam, een mooie six-pack en brede armen. Jared beet op zijn onderlip en gaf een kusje op Chance zijn hals. Daarna gaf hij een kusje op zijn tepel en keek de jonge man weer aan. Zijn hart klopte nog steeds heel heftig. Hij kroop iets meer naar voren en begon hem kusjes te geven op zijn kaaklijn, en ging zo verder tot achter zijn oor. Hij streelde weer over Chance zijn hoofd. ''Je bent mooi..'' fluisterde hij in zijn oor. Hij was al wat losser. Misschien kwam het door de alcohol, of het kwam omdat hij verschrikkelijk opgewonden was.


Laatst aangepast door Jared op za feb 26, 2011 2:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 2:49 pm

Hij voelde hoe de lippen van de zijne verdwenen, voelde hoe de zachte, warme tong bij die van hem weg gleed, opende zijn ogen bij het voelen van het verdwijnen van de lippen. Hij zag hoe de bloedrode ogen hem aankeken, voelde hoe de vingers langs zijn borst gingen, om zijn shirt te openen, en dat van zijn lichaam te verwijderen. Hij hoorde hoe de stem zacht mompelde, hoorde hoe een verleidelijke toon in de stem niet ontbrak, wat maakte dat er een verlangende, verleidelijke blik om zijn lippen kwam. Hij voelde hoe de lippen zich in zijn hals zette, om langzaam kusjes naar beneden te plaatsen, hij voelde hoe de lippen zijn tepel raakten, voelde hoe een rilling bij de aanraking door zijn lichaam ging. Hij voelde hoe de man verder op zijn lichaam kroop, voelde hoe zijn lippen zijn kaaklijn volgden, tot deze achter zijn oor kwamen. Een stem fluisterde in zijn oor, de adem streelde zijn oor. Langzaam kwam hij omhoog, zijn grijze ogen gleden over het lichaam van Jared terwijl hij zich in een zittende positie verplaatste. Enkele seconden, niet langer dan enkele momenten bleef hij zitten waarna hij Jared van zijn af drukte, naar beneden drukte, zodat deze onder hem kwam te liggen. Een charmante grijns vormde zich om zijn lippen terwijl hij zich boven de man hees. Zijn vingers legde hij te rusten op de borst van de man en hij boog zich naar voren om een kus op het oor van Jared te plaatsen. “Niet veel mooier dan dat jij bent.” Zacht fluisterde hij de woorden in het oor van de man waarna hij met zijn vingers naar omlaag gleed, om deze om de rand van het shirt te haken. Met een langzaam gebaar trok hij het shirt over het hoofd van Jared, om vervolgens zijn lippen op de borst van de man te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:02 pm

Jared glimlachte en gooide Chance zijn shirt naast de bank op de grond. Hij veegde de man zijn haar achter zijn oor en keek hem met een scheef hoofd aan. Hij streelde met zijn vinger over de buikspieren van Chance en drukte er vervolgend een zacht kusje op. ''Ik ben jaloers op je lichaam..'' zei hij voorzichtig. Zijn eigen lichaam was nogal naar de klote, van zijn hals naar zijn borst liep een litteken van een hechting. Hij had een tatoeage van een bloesemboom op zijn heup staan die uit zijn broek omhoog bloeide, hij begon namelijk bij zijn bovenbeen. Chance zijn lichaam was helemaal mooi, hij kon geen littekens zien op zijn prachtige lichaam, Jared had zijn lichaam niet goed verzorgd, daarom was het ook zo toegetakeld. Hij hoopte dat het goed genoeg was voor Chance. Jared legde zijn handen op Chance zijn borst en likte voorzichtig langs zijn lippen. Hij boog naar voren en kuste hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:09 pm

Met een haast achteloos gebaar wierp hij het shirt dat aan het lichaam van de man had gezeten van hen weg, waarna een glimlach zich om zijn lippen vormde. Hij voelde hoe de vingers langs zijn buik streken, voelde de strelende beweging, waarna de lippen zijn buik raakten, hij glimlachte, hoorde hoe de man voorzichtig sprak. Zijn blik gleed over het lichaam, hij keek naar hoe het lichaam er uit zag. Een tenger, toch gespierd lichaam, bevond zich onder hem, vanuit zijn broek groeide een bloesem, een prachtige, roze gekleurde bloesem. Vanuit zijn hals liep een litteken tot zijn borst, het maakte hem weinig uit hoe het lichaam eruit zag, hij zag er geen probleem, geen minpunt in. Hij grijnsde en schudde licht zijn hoofd “Dat hoeft niet.” Hij voelde hoe de man hem opnieuw kuste, hij voelde hoe de zachte, warme lippen de zijne raakten, voorzichtig opende hij zijn mond slechts een beetje. Zijn tong streelde de lippen van de man, om vervolgens de mond in te glijden, op zoek naar de tong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:15 pm

Jared was blij dat de jonge man zijn lichaam goed vond, dat was een flinke opluchting. Hij zag hoe Chance zijn lichaam observeerde. Hij werd er rood van. Hij was altijd al heel onzeker geweest. Hij voelde hoe de tong van de man in zijn mond gleed en Jared liet de zijne ook naar buiten glijden. Hij begon weer zwaar te ademen onder het zoenen. Zijn handen kwamen in actie. Het was alsof het vanzelf ging. Ze gleden naar de rand van Chance zijn boxer. Ze gleden langs het elastiek, naar binnen. Zijn handen lagen nu op Chance zijn heupen, in zijn warme onderbroek. Hij vroeg zich af of de jonge man dit wel goed vond, of hij hier wel zin in had. Hij ging er weer uit dat het wel zo zal zijn. Jared had er wel zin in in ieder geval. Hij begon weer wat sneller en heftiger de kussen. Zijn tong begon rondjes te draaien rond die van Chance en Jared begon licht te hijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:23 pm

Hij zag hoe een rode kleur in het gezicht van de man omhoog kroop, wanneer deze doorkreeg, hoe hij zijn blik over zijn lichaam liet gaan, hij leek zich te schamen over zijn lichaam. Hij voelde, hoorde hoe de man zwaarder begon te ademen, terwijl hun lippen op elkaar rusten, terwijl hun tongen langs elkaar streelde. Hij voelde hoe de handen langs zijn borst gleden, richting zijn heupen, voelde hoe de vingers langs de stof van zijn broek glipte, voelde hoe de vingers langs het elastiek van de boxer gleden, waarna hij zijn handen te rusten liet op zijn heupen, met zijn vingers binnen de stof van zijn boxer. Een glimlach – voor zover dat mogelijk was – vormde zich om zijn lippen, hij voelde hoe de tong van de man rondjes om de zijne begon te draaien, hoe hij sneller, heftiger begon te kussen. Hij hoorde hoe de man licht begon te hijgen onder zijn opwinding, zijn ademhaling was sneller geworden, terwijl hij de man onder hem haast vol overgave zoende. Hij liet zijn handen langs de borst van de man glijden, streek over de stof van de broek aan het onderlichaam van de man. Hij liet zijn vingers rusten op de stof die zich bij het kruis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:35 pm

Jared voelde de warme vingers rustte bij zijn kruis. Het maakte hem nog meer opgewonden. Zijn ademhaling werd zwaarder en vlugger. Hij haalde zijn handen uit Chance zijn boxer en knoopte vervolgens zijn broek open. Terwijl ze nog aan het zoenen waren trok hij de broek tot de enkels van de jonge man en streelde daarna over zijn heupen en billen. Hij liet een van zijn handen rustte op zijn billen en de andere gleed naar zijn nek. Jared rolde naast hem, ze lagen nu allebei op hun zij, naast elkaar op de bank. Jared trok Chance dichter tegen zich aan, hij voelde al zijn warmte nu tegen zich aan, wat hem nog gelukkiger deed voelen. Zijn hand die op de man zijn billen lag gleed weer onder het elastiek door en rustte op de naakte billen van Chance. Hij glimlachte tegen zijn lippen aan en zoende liefdevol verder. Dit was het mooiste moment van Jared zijn leven, en hij hoopte dat er nog heel veel zouden volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:43 pm

Hij hoorde, voelde hoe de adem zwaarder werd, meer leek te versnellen, bij het voelen van zijn hand die hij op zijn kruis deed rusten. Hij genoot van de tekenen van opwinding die hij bij de man onder hem hoorde, zag. Hij voelde hoe de vingers zich langs het elastiek terug trokken, voelde hoe de vingers langs de knoop van zijn broek gleden om deze te openen, waarna de man de broek tot zijn enkels trok. Met een vlugge beweging, schopte hij de gympen aan zijn voeten uit, om de broek van zijn enkel op de grond te laten glijden, zijn lippen bleven gerust op die van de man. Hij voelde hoe een van de handen te rusten werd gelegd op zijn billen, terwijl de ander naar zijn hals gleed, hij voelde hoe de man naast hem rolde, wat maakte dat ze nu beiden op de bank naast elkaar lagen. Hij voelde hoe Jared hem dichter tegen zich aan drukte, voelde hoe de vingers van de hand weer langs het elastiek van zijn boxer glipte, om vervolgens te blijven rusten op zijn billen. Hij voelde hoe de lippen zich in een glimlach vormde, terwijl ze elkaar liefdevol, teder bleven zoenen. Zijn handen deed hij naar de knoop van de broek aan Jared zijn onderlichaam glijden, om daar een moment te rusten te leggen. Hij opende een kort moment zijn ogen, zonder zijn lippen van de man af te halen. Haast tot zijn opluchting zag hij dat de donker gekleurde gordijnen gesloten voor de ramen hingen. Hij sloot zijn ogen om met zijn vingers de knoop te openen en de broek omlaag te trekken. Hij deed zijn hand rusten op de stof van de boxer, bij het kruis van de man. Het warme lichaam voelde heerlijk tegen het zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let me introduce you our night. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me introduce you our night.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Yuino :: Yuino :: Het dorp van Yade-
Ga naar: