Yuino
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yuino

Dehar is verwoest en dit is de tweede planeet waar de mensen van Shade op komen, ze passen hun naam aan aan de planeet en heten vanaf nu Yade. Maar zijn de bewoners van Yuino het hier wel mee eens?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let me introduce you our night.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 3:51 pm

Jared glimlachte toen zijn broek ook werd uitgetrokken. Hij trapte zijn gympen uit, en daarbij ook zijn broek. Al zijn kleding - behalve zijn boxer - lag verspreid over de grond. Hij opende ook eventjes zijn ogen om naar het gezicht van Chance te kijken. Hij glimlachte weer even en sloot zijn ogen toen weer. Hij had het goed getroffen, heel goed. De rilling van liefde gleed weer over zijn ruggengraat en hij zoende vol met passie verder. Hij haalde zijn lippen even van die van de jonge man. ''Ik wou dat dit moment voor altijd kon duren..''Hij schoof zijn hand die in de boxer van Chance zat iets meer richting zijn kruis en grijnsde breed. Hij drukte zijn lippen weer in de hals van Chance en begon hem daar liefdevolle kusjes te geven en kuste over zijn kin weer naar zijn mond. Hij hield van hem. Ookal wist hij nauwelijks wie hij eigenlijk was, leek het alsof ze elkaar al jaren kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 4:01 pm

Hij voelde hoe Jared de zoen vol passie voorzette, terwijl met de zelfde passie, hetzelfde verlangen zijn lippen steviger op de zijne drukte, zijn tong langzaam langs de zijne deed strelen. hij voelde hoe een moment de lippen van de zijne leken te verdwijnen, wat maakte dat hij zijn ogen opende zijn ogen glansden in het zwakke, vage schijnsel die de lamp op hen wierp, in zijn ogen was de liefde te zien die hij voor de man voelde. Het verlangen naar hem haast. Hij hoorde hoe de stem klonk, luisterde naar de woorden waar hij instemmend op mompelde, zin om te spreken had hij niet, hij had wel iets anders aan zijn hoofd op het moment. Hij voelde hoe de handen die in zijn boxer waren gerust, traag richting het kruis gleden, waarbij een brede grijs zich om zijn lippen vormde. hij glimlachte, voelde hoe de lippen zijn lichaam raakte, kleine, tedere kusjes, die zijn kaaklijn volgde, richting zijn mond. toen hij de lippen naast zijn mond voelde draaide hij zijn gezicht zo dat hij zijn lippen weer op de van Jared kon drukken, vol overgave zoende hij de man, zijn tong draaide rondjes om die van de man. De lippen, de tong voelde warm en zacht aan. Zijn handen bleven gerust op het kruis, zijn vingers streelden de stof op de plek waar zijn mannelijkheid zich bevond. Langzaam haakte hij zijn vingers om de stof van de boxer, liet hij vingers langs de stof glijden, waarna ze zijn mannelijkheid in de boxer streelden. Zijn adem had zich nog meer versneld, klonk haast gejaagd, maar vol verlangen en passie. Zijn tong streek langs de lippen van Jared, terwijl zijn vingers de mannelijkheid bleven strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 6:29 pm

Jared was aan het zweten. Hij voelde de hand van de jonge man over zijn klokkenspel strelen. Het voelde zo heerlijk, zo goddelijk. Hij zoende nog steeds vol passie Chance. Zo verrukkelijk, het lichaam van de man riep hem bijna, kus me kus me. Jared luisterde naar het geroep. Graag graag. Jared gleed met zijn handen naar de man zijn bovenbenen en streelde langs zijn jongeheer. Hij zou hem nog niet aanraken, dat moest nog eventjes wachten. Hij streelde er eerst omheen, om de jonge man nog wat op te winden. De adem van Chance werd ook steeds sneller, een goed teken. Hij voelde nog steeds dat de man zijn geslachtsdelen aan het strelen was. Fack, hij werd nu echt heel opgewonden. Hij begon zelfs een beetje te kreunen. Hij speelde met de tong van de man en proefde zijn lippen, hij proefde nog wat wodka, hij vond het niet erg, hij vond het wel lekker, maar de smaak van de lippen van Chance proefde hij er nog doorheen. Zijn lippen waren zacht en warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 7:17 pm

Hij voelde hoe het lichaam van de man leek te zweten, voelde het lichaam, warm tegen het zijne. Vol passei bleven hun lippen op elkaar, streelden de tongen langs elkaar, ongegeneerd leken ze van elkaar te genieten. Hij voelde hoe de handen naar zijn bovenbeen gleden, voelde hoe de vingers mannelijkheid streelden, wat maakte dat zijn ademhaling licht naar zacht gehijg overging, hij voelde hoe de vingers langs gingen maar nog geen werkelijke aanraking plaatsten. De vingers bleven zacht langs, om zijn mannelijkheid strelen, wat een rilling door zijn lichaam joeg. Hij hoorde hoe de ademhaling sneller, gejaagder klonk, hoorde hoe de man zacht leek te kreunen bij het voelen hoe zijn vingers over zijn mannelijkheid streelden. Hij genoot van het geluid, genoot van het zachte gekreun dat over de lippen van Jared kroop. Hij voelde hoe de tong van de man met de zijne leek te spelen, proefde de smaak van alcohol op de lippen liggen, maar voelde ook de warme van de lippen. De smaak van de man was buiten de alcohol nog te proeven, de smaak die adrenaline door zijn lichaam joeg. Zijn vingers streken over de mannelijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 9:08 pm

Jared kreunde steeds luider en harder, hij haakte zijn vinger aan het elastiek van de boxer van Chance, terwijl ze nog aan het zoenen waren trok hij de onderbroek van de jonge man uit. Hij zoende door, en had zijn ogen nog steeds gesloten, al werdt hij steeds opgewonder van het idee dat Chance nu naakt was. Jared had nooit verwacht dat hij dit zou meemaken. Hij had verwacht dat hij altijd een oude vrijster zou blijven, en nooit een relatie zou krijgen, vooral niet met zo'n knappe jonge man. Jared was gelukkig, ookal was hij pas 19, en kende hij Chance pas een uur, wist hij al dat hij de rest van zijn leven met hem wou doorbrengen, iemand die hem kust als hij thuis komt, iemand tegen wie hij aan kan kruipen 's avonds. Daar verlangde Jared naar, en hopelijk had hij het nu gevonden. Jared voelde zijn geslachtsdeel groeien. Hij probeerde het weer te negeren omdat hij zich schaamde ervoor, moest dat eigenlijk wel? Jared keek nooit naar zijn penis, hij hoorde jongens altijd praten over hun 'grote lul' wat was daar nou belangrijk aan? Hij besteede sowieso geen tijd aan zijn uiterlijk, blijkbaar was hij knap genoeg voor Chance, hij hoefde dus niet te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 9:26 pm

Hij hoorde hoe de kreunen die zijn de mond van de man verlieten sneller op elkaar leken te komen, luider in zijn oren leken te klinken. Hij genoot van het luide gekreun va de man aan zijn zijde. Hun lippen bleven stevig op elkaar gedrukt, vol passie, vol overgave bleven ze elkaar zoenen, bleven hun tongen langs elkaar strelen, hij bleef zijn ogen gesloten houden om van het moment te kunnen genieten, er in op te kunnen gaan. Hij voelde hoe de vingers, warme vingers zich om de stof van zijn boxer haakte en deze traag naar beneden trokken, om deze vervolgens uit te kunnen trekken. Zijn vingers stopte een moment met het strelen van de mannelijkheid van de man aan zijn zijde en haakte zich ook om de stof van d boxer. Met een langzaam, verlangend gebaar trok hij de boxer van Jared uit om deze achteloos van zich af te werpen. Zijn vingers gingen als vanzelf weer naar de mannelijkheid van Jared en bleven daar bij, langzaam streelde hij de huid van de mannelijkheid. hij voelde hoe deze leek te groeien, voelde hoe deze langzaam stijf leek te worden. Een verlangende trek kwam om zijn mond terwijl hij de man bleef zoenen, hij wou de zoen tussen hen niet verbreken, wou het moment niet verliezen nu hij het vast had. Zijn vingers klemde zich een moment om de mannelijkheid en maakte trage bewegingen, waarna hij zijn vingers erom weer losser liet en die weer langs, erover liet strelen. Een zachte kreun was hen ontsnapt toen hij van zijn boxer was ontdaan, toen hij de bank onder zijn lichaam had gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 9:42 pm

Jared voelde hoe ook hij van zijn boxer werd verlost, een dun laagje stof wat hun weerhield om nog dichter bij elkaar te zijn. Met zijn gedachtes volgde hij de hand van Chance, die nu voorzichtig heen en weer bewoog over zijn penis. Jared had dit gevoel nooit gehad, hij had ook nooit gemastrubeerd, hij had belangrijkere dingen aan zijn hoofd. Een luidere kreun ontsnapte uit zijn mond, hij realiseerde zich dat het stom was dat hij dit gevoel nooit eerder aan zichzelf geschonken had, het voelde zo goddelijk, maar zelfs beter als de warme, zachte hand van Chance het deed. Jared pakte ook de 'mannelijkheid' van Chance vast en begon kleine bewegingen te maken, hij wist niet hoe het moest, maar hij deed de bewegingen van de jonge man na. Jared wou steeds meer gaan kreunen, maar hij wou hun lippen en tongen niet van elkaar scheiden, het moment moest hij niet verpesten, de zoen hield hun ook juist samen. Jared wist niet of hier nog iets aan toe te voegen was, alles was perfect, het moment, de jongen, de warmte van Chance zijn goddelijke lichaam, hij had het echt getroffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 9:54 pm

Hij hoorde hoe een luide kreun de ruimte met zijn geluid vulde, een luide kreun diende lippen van de man verliet bij de bewegingen die hij om zijn mannelijkheid maakte. Hij voelde hoe de vingers van de man zich om zijn mannelijkheid sloten, voelde hoe deze kleine, voorzichtige bewegingen maakte zoals hij ook had gedaan, Jared leek zijn bewegingen na te doen haast. De lippen van Jared smaakten naar alcohol, maar ook naar hoe hij was, de lippen die naar meer deden smaken. Hij voelde hoe de warme, zachte tong langs de zijne streelde, zijn eigen tong maakte een rondje om de tong van de man, streelde deze zacht, teder. Zijn vingers streelden de mannelijkheid van Jared, waarna ze zich weer erom heen sloten, hij begon opnieuw bewegingen met zijn hand te maken. Hij wist dat de kreunen die uit de mond van de man glipten hen van het zoenen weerhield, maar geboot ook van het geluid. Nogmaals vloeide een zachte kreun over zijn lippen, bij het voelen van de vingers die zich bewogen om zijn mannelijkheid. Hij voelde hoe de stijf begon te worden, adrenaline stroomde door zijn lichaam. Zijn hand bewoog zich wat snelle om de mannelijkheid van Jared als deze daarvoor had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 10:12 pm

Jared begon iets sneller heen en weer te bewegen met zijn hand, hij hoorde Chance ook kreunen, wat hem ook opwond. Jared zelf kreunde ook, waardoor het zoenen steeds lastiger werd. Hoe stom het ook was, Jared besloot zijn lippen van de van de jonge man te halen, zijn gekreun klonk meteen helderder en luider. Jared drukte zijn voorhoofd tegen die van Chance en zijn vrije hand legde hij in de nek van de man. Hij haalde even zijn hand uit zijn nek om zijn zweterige haar achter zijn oor te kammen, maar legde hem daarna weer terug. Jared moest opeens denken aan zijn jeugd, misschien omdat hij eindelijk liefde voelde, en het was lang geleden dat hij liefde voelde. Zijn ouders waren vroeg overleden, dus hij zwierf al snel rond, hij woonde in het bos voor een paar jaar, omdat hij altijd bezig was met overleven, kwam hij nooit toe aan zijn mannelijke behoeftes, en dacht hij dus ook noit aan sex of iets in die richting. En dan opeens, op een doodnormale dag, in de bar, ontmoette hij de knapste man ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 10:18 pm

Hij voelde hoe de hand van de man die zich om zijn mannelijkheid had gerust zich als zijn hand sneller deed bewegen, een gesmoorde kreun vloeide over zijn lippen, omdat zijn lippen nog steeds op die van de man waren gedrukt. Hij voelde hoe de tong van de man bij die van hem weg gleed, voelde hoe de warme lippen van de zijne verdwenen en liet een zachte kreun over zijn lippen vloeide. Hij hoorde hoe een kreun duidelijk over de lippen van Jared kroop, genoot van het geluid. Hij voelde hoe de man zijn voorhoofd tegen die van hem drukte, het voorhoofd voelde vochtig van het zweet, voelde warm, heet haast aan. Hij voelde hoe de man zijn hand in zijn hals legde om die daarna een moment weg te halen, om zijn donkere lokken achter zijn oor te kammen. Zijn vrije hand had hij gerust op de billen van de naakte man aan zijn zijde, zijn hand maakte een sneller beweging, een op en neerwaartse beweging, waar een ritme in leek te zitten. Op haast onverwachte momenten versnelde of vertraagde hij het tempo dat erin zat. Rustig boog hij zich naar de man om zijn lippen op de onderbuik van hem te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 10:30 pm

Jared voelde hoe de lippen van de man zich op zijn onderbuik plaatstte, zijn lippen voelde warm aan en hed gaf een raar gevoel, maar wel een gevoel wat hij fijn vond. Door zijn opwinding begon zijn hand sneller te bewegen en voelde hij hoe de penis van Chance hard en warm werd en Jared likte langs zijn lippen. "Ga alsjeblieft door.." kreunde Jared. Hij wou dit gevoel blijven hebben, hij genoot er heel erg van. Hij twijfelde niet meer. Chance was de liefde van zijn leven, hij was ook zijn eerste liefde, dus dat maakte het nog specialer. Jared zijn tenen trokken zich in en hij balde van zijn vrije hand een vuist, die nog steeds in de nek van de jonge man rustte. Jared opende zijn ogen even en keek nogmaals het huis rond, hij bekeek het opeens met andere ogen, het was nu het huis waar hij het eerst gevreen had. Nog een kreun speelde over de lippen van Jared. Hij grijnste breed en sloot zijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 10:48 pm

Hij voelde hoe de hand die om zijn penis was gerust sneller leek te bewegen, wat maakte dat een gesmoorde kreun over zijn lippen kroop, gesmoord omdat hij zijn lippen tegen de onderbuik van de man drukte. Zijn ogen waren gesloten, gesloten om de intimiteit van het moment meer, sterker te kunnen voelen. Hij hoorde hoe de man hem kreunen vroeg door te gaan. Een glimlach speelde bij de vraag om zijn lippen, een moment maakte hij zijn lippen los van de huid. “Niets liever.” Zijn stem was zacht, verleidelijk, waarna hij zijn lippen weer zacht op de onderbuik van de man plaatste. hij voelde hoe de hand die in zijn nek was gerust zich tot een vuist balde, wat maakte dat hij zijn ogen een moment deed openen, hij zag hoe tenen van de man zich in trokken. Hij hoorde hoe ene volgende kreun de mond van Jared verliet, zag hoe een brede grijns zich om zijn lippen vormde, waarna de man zijn ogen weer sloot, ook hijzelf sloot zijn ogen weer. Langzaam plaatste hij zijn lippen iets naar onderen, maar nog steeds boven de penis van Jared, lager op de onderbuik. Langzaam deed hij het tempo van zijn hand die om de mannelijkheid was gerust vertragen. Zijn hand maakte zich een moment los van de penis, zijn lippen drukte zich op de mannelijkheid van Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 10:58 pm

Jared voelde hoe Chance zijn penis losliet en zijn lippen er op drukte. Hij schreeuwde het bijna uit van verlangens. Hij beet weer op zijn onderlip en hij hijgde net zo hard als iemamd die net een marathon had gelopen. Zijn gezicht was rood aangelopen en zweet liep over zijn lichaam. Dat dit zo vermoeiend kon zijn? Hij glimlachte en begon opeens te lachen, van geluk, het was alsof opeens hij zijn hele miserabele leventje achter zich had gelaten, en dat hij eindelijk iemand had gevonden om zijn leven mee te delen. Hij dacht aan de warme lippen van Chance op zijn penis. Het was een opwindend idee, hij voelde zich gevleid dat Chance hem had uitgekozen, er zijn genoeg andere jongens voor hem vallen, die knapper waren dan Jared, waarom was hij nou zo onzeker?! Deze jone god had voor hem hekozen en voor niemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 11:13 pm

Hij hoorde hoe de man hijgde, luid en gejaagd ademhaalde, zijn ademhaling, gehijg was alsof hij de marathon had gelopen. Hij merkte op hoe een rode kleur in het gezicht was ophoog gekropen, hoe zijn hoofd rood leek aangelopen. Hij voelde, zag hoe het zweet in druppels langs het lichaam van de man gleed, proefde het zweet op zijn lippen. Hij zag hoe een glimlach zich om de lippen van Jared vormde, hoorde hoe hij plots begon te lachen, hoorde in de lach het geluk dat erin verborgen ging, een lach die hemzelf ook gelukkig deed voelen. Zacht drukte hij kusjes op de penis van de man, een kort moment streek zijn tong langs de huid van de mannelijkheid van Jared. Waar zijn lippen niet waren streelden zijn vingers de penis, zijn vinger streken langs de balzak, streelden de mannelijkheid waar zijn lippen niet waren gekomen. Hij voelde hoe zijn eigen mannelijkheid nog steeds stijf van spanning, opwinding aanvoelde, voelde dat er iets nog moest gebeuren voor de spanning zou ontsnappen via een zaadlozing. Zijn vingers gleden om de penis van Jared zijn tong streelde langs de eikel, hij wilde nog iets meer om te zien, te voelen hoe de spanning bij hen beide zou kunnen vrij komen. Hij bracht zijn andere hand ook naar de penis om deze vast te kunnen houden, zijn lippen drukte zich op de eikel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 11:25 pm

Jared voelde een soort spanning door zijn penis lopen, een kriebelend gevoel, en het waren niet de tedere lippen van Chance die zijn eikel likte. Hij voelde vocht uit zijn jongeheer komen, de spanning verzwakte opeens, Jared was gestopt met kreunen en hijgde nu alleen nog maar na. Hij ging zuchtend liggen op de bank en zijn greep om de penis van Chance verzwakte. "Wat...wat was dat?" hijgde hij vermoeid. Hij voelde zich kalmer, de spanning was weg, maar hij was nog steeds opgewonden. "Het voelde raar," hij grijnste "Maar wel fijn," hij sloot zijn ogen weer en grijnste licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 26, 2011 11:36 pm

Hij zag hoe het vocht uit de mannelijkheid van de man kwam, kreunde bij het zien van de witte substantie die haast uit was gespoten, voelde hoe het vocht zich ook door de buis naar buiten drong, voelde hoe de sperma haast uit zijn mannelijkheid leek te spuiten, zo ook als deze bij die van Jared had gedaan. Zijn handen hadden zich los gemaakt van de penis, bij het voelen hoe de spanning, te samen met de sperma uit de penis verdwenen, de spanning die op zijn mannelijkheid had gestaan zwakte langzaam af. De plakkerige, witte vloeistof lag op de bank, lang op hun lichamen, het deerde hem niet, het was niet moeilijk het vocht weg te wegen. Hij volgde de bewegingen die de man maakte, hoe deze zuchtend zich op de bank deed neervallen, de greep om zijn penis verslapte en langzaam deed hij zich meer op de bank naast Jared zakken. Hij hoorde de stem, grijnsde bij de woorden, hoe deze vermoeid hijgend sprak. Hij zag hoe de man zijn ogen sloot, terwijl ene lichte grijns op zijn gezicht lag. “Zaadlozing…” mompelde hij zacht. Langzaam sloot hij zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 9:48 am

Toen Jared zijn ogen weer opende, zag hij door een kier van het gordijn, een dun straaltje zonlicht schijnen. Hij gaapte en keek naar het achterhoofd van de knappe jonge man die naast hem lag. Aan zijn regelmatige ademhaling te horen, sliep hij nog. Hij ging rechtop zitten. Op zijn lichaam - vooral in het gebied van zijn kruis - zat allemaal wit vocht, wat hem deed herrineren van de heerlijke avond. Hij streek over het hoofd van Chance en gaf een kusje op zijn slaap. Hij stapte over Chance heen het bed uit. Hij zocht zijn boxer en broek en trok die aan. Hij keek weer naar Chance, hoe vredig hij aan het slapen was. Jared pakte de fles wodka die nog op tafel stond en schonk zijn glas in. Alcohol was niet goed 's ochtends, maar dat maakte hem niet uit. Hij dronk het glas in een teug op en stond op. Hij opende het gordijn een beetje en luisterde naar de vogeltjes die floten ondanks de regen. Hij wierp weer eem blik op zijn slapende vriend. Misschien moest hij wel een ontbijtje maken voor hem! Jared liep naar de keuken en zocht eieren en een pan. Na een tijdie gekookd en gekloois te hebben, had Jared eem ontbijtje in elkaar geflanst. Hij zette alles op een blad en bracht het naar de bank, daar zette hij het op de tafel naast de wodka. Hij ging op de rand van de bank zitten en aaide over Chance zijn hoofd. "Wakker worden.." hij drukte zijn lippen op de man zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 2:11 pm

Zijn ademhaling klonk rustig, zijn borst ging traag op en neer, alles leek erop te wijzen dat hij nog in slaap was, terwijl de man aan zijn zijde langzaam leek te ontwaken. Hij voelde hoe de man aan zijn zijde zich bewoog, maar niets leek hem te ontwaken, een zacht gemompel vloeide over zijn lippen bij het voelen hoe de lippen zich op zijn slaap drukte. Buiten het gebouw floten de vogels vrolijk, als elke ochtend, maar dit maal leken ze zachte te fluiten, haalde ze hem niet -als gewoonlijk- uit zijn slaap. Hij merkte hoe de vingers door zijn lokken streelde, hoorde hoe de stem tegen hem sprak. Hij voelde hoe de lippen zijn schouders raakten en opende zijn ogen. Het wit gekleurde vocht lag op zijn dijen, bij zijn mannelijkheid en lag op de plaats waar zij hadden gelegen. Hij keek naar Jared die een deel van zijn kleding al aan leek te hebben. Hij viste zijn short van de grond om die aan te trekken, na zijn ontbijt zou hij douchen en de bank schoon maken, nam hij zich in gedachten voor. Hij glimlachte naar de man en liet zijn blik naar het ontbijt glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 2:21 pm

Jared glimlachte breed. "Goede morgen," hij ging naast Chance zitten. "ik heb een ontbijtje gemaakt," hij glimlachte nog eventjes. Hij gaf de man naast hem nog een zoen op zijn wang. Daarna stond hij op. "Waar is de wc? Ik moet even mijn hechtingen checken," hij keek naar de wond over zijn hals en borst. Hij had het zelf gehecht, amateurs werk, dus daarom moest hij regelmatig kijken of het wel goed heelde, en wanneer hij de hechtingen eruit moest halen. Wat zou dat pijn doen. Een ongemakkelijke rilling. De wond bloedde gelukkig niet, dat scheelde. Jared keek nogmaals naar Chance. Hij had zo'n geluk, zijn haar was vettig. Misschien kon hij zo samen ket Chance douchen, dat zou romantisch zijn Jared keek uit het raam. Nog steeds regende het, dat deed het al dagen. Een lichte regenboog had zich over de lucht verspreid, Jared had altiid al facinaties voor regenbogen. Hij had gedroomd over gisteravond. Het was een fijne droom. Alles speelde zich nog een keer af in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 2:36 pm

Hij zag hope de man breed deed glimlachen, hoorde hoe zijn stem tot hem sprak, luisterde naar de woorden die over de lippen van de man vloeide en glimlachte daarbij. Hij voelde hoe de man zijn lippen op zijn wand deed drukken. “Dat had niet gehoeven, bedankt.” Een moment plaatste hij zijn lippen op die van de man, om ze vervolgens weer los te maken, hij hoorde hoe de man hem vroeg waar het toilet was, omdat hij zijn hechtingen zou moeten checken. bij de woorden gleed de blik van de man naar de hechting die van zijn hals tot borst liep. Hij volgde de blik van de man die naar buiten ging, nog steeds lieten druppels regen zich uit de hemel vallen, waarna ze op de grond neerkwamen. De zon scheen langs de regen en een regenboog was ontstaan bij de combinatie. “Het toilet is hier schuin tegenover in de hal, volgens mij hangt er een spiegel, al ben ik daar niet zeker van.” Hij glimlachte bij zijn woorden, om vervolgens het blad dat hem was voortgezet in zijn handen te nemen. Hij keek naar het ei en het bestek dat naast het bord lag. Rustig begon hij het ei op te eten, terwijl zijn blik op Jared was gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 3:38 pm

Jared knikte. ''Oke, thanks,'' hij liep het toilet en deed de deur open. Er hing een spiegel. Gelukkig. Jared liep naar de spiegel toe en keek naar zijn hechtingen. Ze waren niet ontstoken, dat was al wat. Hij kneep zijn ogen samen en voelde aan de draadjes. Hij beet op zijn lip. Het deed pijn als je er aan zat. Jared liep weer terug en rekte zich uit. Hij plofte neer naast Chance. ''Niks aan de hand gelukkig,'' hij lachte. Hij voelde zich losser, beter, na gisteravond. Hij pakte zijn blouse en speelde er een beetje mee. Hij had geen zin om hem aan te trekken, hij moest zijn hechting lucht geven, en hij was niet zo van de t-shirts dragen. Jared sloeg zijn arm om de jonge man zijn middel en drukte nog een kusje op zijn schouder. ''Ik vond het heel fijn gisteravond trouwens,'' mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:11 pm

Hij zag hoe de man knikte, die vervolgens op stond om de ruimte uit te lopen, rustig genoot hij van het klaargemaakte ei, hij ontbeet niet vaak, hij had er de tijd niet voor of de zin niet in, waarschijnlijk was het laatste het geval, het deerde hem niet. Ontbeet hij wel, dan was dat buiten de deur, hij hield van de natuur, vond het fijn de frisse lucht in zijn longen op te kunnen nemen. Hij zag hoe de man weer door de deur kwam en voelde hoe deze naast hem op de bank deed neerploffen, rustig schoof hij het blad weg om het weer op de tafel voor hen te leggen. Hij hoorde hoe de man sprak en knikte bij de woorden. “Fijn.” Zijn stem was zacht, de toon was gemeend. Hij voelde hoe Jared zijn arm om zijn middel deed slaan en zijn lippen tegen zijn schouder drukte, bij de woorden die over zijn lippen vloeide kwam er een grijns op zijn gezicht. “Ik ook, zullen we gaan douchen?” Het woord ‘we’ kwam duidelijk over zijn lippen, een glimlach vormde zich om zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:17 pm

Jared keek hem aan, toen hij aanbood om samen te gaan douchen. ''Goed, graag zelfs,'' hij grijnste en keek naar de jonge man. Hij stond op en trok Chance mee omhoog. Hij keek hem aan en drukte zijn lippen weer op de zijne. Hij wou hem nog even zoenen voordat ze gingen douchen. Gewoon, om te kijken of dit allemaal nog steeds geen droom was. Dit overtrof al zijn stoutste dromen, en elk moment wou hij kijken of het nog allemaal echt was. Jared keek in de grijze ogen van Chance. ''Je hebt mooie ogen, ze zijn erg bijzonder,'' Jared grijnste en kuste hem weer. Deze keer wat langer dan de vorige keer. Hij legde zijn hand op de rug van de man en hield zijn hand vast. Hij kneep er zachtjes in. ''Waar is de douche..?'' fluisterde hij in Chance zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:25 pm

Hij zag hoe de man grijnsde bij zijn vraag, hoorde hoe zijn stem klonk en grijnsde zelf ook bij de woorden die over de lippen van de man vloeiden. Hij zag hoe Jared opstond, voelde hoe hij hem ook op trok, wat maakte dat hij rechtop voor hem kwam te staan. Hij voelde hoe de man zijn lippen op die van hem drukte, liet de zoen de hem leek te overvallen gebeuren. Hij voelde hoe de lippen verdwenen, zag hoe de man hem in de ogen keek, hijzelf keek ook in de ogen van de man voor hem, ogen dieprood van kleur. Hij hoorde hoe de man hem complimenteerde op zijn ogen, zag hoe hij grijnsde en grijnsde zelf ook opnieuw. Het compliment vlijde hem ergens van binnen. Hij voelde hoe de man weer zijn lippen op de zijne plaatste, voelde hoe hij zijn hand vastpakte en een andere hand in zijn rug legde, zacht voelde hij hoe er in zijn hand werd geknepen. Hij hoorde hoe Jared hem in het oor fluisterde hoorde hoe hij vroeg waar de douche was. Hij glimlachte en pakte de hand van Jared, met zijn vrije hand plukte hij de overige kledingstukken van de grond, waarna hij de ruimte uit stapte door de deur. Hij liep terug naar het begin van de hal om daar de trap op te gaan. “Kom maar.” Met kalme passen liep hij over de bovenverdieping en opende hij een deur die zich er bevond, een stralende badruimte werd zichtbaar met combinaties tussen zwart en wit. Het was een grote ruimte, waar zich een douche, wastafel en jacuzzi bevonden. “Laten we ons eerst schoon maken, daarna kunnen we nog in de jacuzzi, als je dat wilt.” Een grijns was om zijn lippen gevormd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:43 pm

Jared liep achter Chance aan en keek de badkamer rond. ''Wouw, vet gaaf!'' hij grijnsde en kneep nogmaals in de hand van Chance. ''Je hebt echt de meest awesome badkamer ooit!'' hij lachte en keek nogmaals rond. Ja. Zijn leven was nu serieus compleet. Hij liet Chance zijn warme hand los. Jared maakte zijn riem los en trok zijn broek uit. Hij liep naar de douche en draaide de kranen open. Hij wachtte tot het water warm was en liep toen naar Chance toe. Hij gaf hem een kus en trok toen zijn shorts naar beneden. ''Dat is beter nietwaar?'' hij grinnekte.

-
Oke ik weet niets meer omg D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let me introduce you our night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me introduce you our night.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Yuino :: Yuino :: Het dorp van Yade-
Ga naar: