Yuino
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yuino

Dehar is verwoest en dit is de tweede planeet waar de mensen van Shade op komen, ze passen hun naam aan aan de planeet en heten vanaf nu Yade. Maar zijn de bewoners van Yuino het hier wel mee eens?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let me introduce you our night.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:17 pm

Hij hoorde hoe de stem van de man door de ruimte klonk, voelde hoe hij ene moment in zijn hand kneep, waarna hij opnieuw sprak, een glimlach vormde zich om zijn lippen. Hij voelde hoe de man zijn hand los liet, zag hoe deze zich uitkleedde, de kleding die in zijn andere hand zat liet hij in een mand vallen die naast de wasbak klaar stond. Hij zag hoe de man de douche open draaide, waarna hij zich weer naar hem toe keerde. Hij voelde hoe Jared hem een kus gaf, zag hoe hij zijn short naar omlaag trok, bij de woorden die hij vervolgens sprak grijnsde hij. “Van mij had je ook in je short mogen douchen als je dat liever had, maar daar wordt je niet zo schoon van.” grapte hij. Hij grijnsde en liet zijn short omlaag gaan, die hij vervolgens in de mand wierp, ook de kleding van Jared viste hij van de grond om die in de mand te werpen. hij pakte de hand van de man en trok hem mee de ruime cabine in. Zijn lippen plaatste zich een moment op die van de man voordat hij zich onder de straal zette. Na enkele seconden onder het warme water, deed hij een stap opzij om Jared erbij te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 27, 2011 6:39 pm

Jared volgde de gooi bewegingen van de jonge man, hij was blij dat hij Chance zijn lichaam weer mocht zien. Jared lachte om de grap van Chance. Hij zag stoom van het warme water omhoog vloeien. Jared stapte in de cabine en sloot het deurtje. De hete stralen kletterde op Jared zijn schouders. Hij hoopte dat zijn hechtingen er wel tegen konde, ach vast wel. Hij pakte de hand van de jonge man en drukte er een zoen op. Het gevoel van dat hij schoon werd was fijn, hij volgde het witte vocht met zijn ogen dat langs hun lichamen werd opgeslokt door het douche putje. Jared had nooit seksuele voorlichting gehad, hij wist dat dit ritueel van het spuiten van dit vocht 'zaadlozing' heette, dus hij ging er van uit dat het vocht zaad heette. Jared keek Chance aa en ontblootte zijn tanden. Ze waren perfect wit en helemaal recht. Jared was wel trots op zijn tanden, het was het enige wat hij mooi vond aan zichzelf. Hij streek met zijn vrije hand over de gespierde armen van Chance, zijn eigen armen bestonden uit een en al bot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 27, 2011 7:29 pm

Hij voelde hoe de man zijn hand pakte, om zijn lippen daar op te drukken, een glimlach vormde zich om zijn lippen bij het voelen hoe de lippen zijn huid raakten. De stoom kwam omhoog vanaf daar waar de stralen neerkletterde. Hij voelde hoe zijn lichaam schoon werd onder de warme straal, zag hoe het witte vocht op hun lichaam zich van hun lichamen los maakte, om in de put van de douche te verdwijnen. Hij zag hoe Jared zijn tanden deed ontbloten, voelde hoe zijn hand over zijn arm streek. Een grijns vormde zich om zijn lippen. Hij dacht terug aan de avond hiervoor, voordat hij wakker was geworden. Hij grijnsde bij de gedachte aan de laatste woorden van Jared, die niet had geweten wat hem was gebeurd. Hij wist hoe het voelde, wist wat het was. Hij moest straks de resten sperma van zijn bank zien te halen, wilde hij daar nog normaal, schoon op kunnen zitten. Hij drukte zijn lichaam tegen dat van Jared aan en drukte zijn lippen in de hals van de man. De straal van warm water stroomde over hun lichamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 27, 2011 9:32 pm

Jared keek naar Chance. "Ik help je zo wel met het schoonmaken van de bank," zijn ogen twinkelde. Hij was vergeten hoe het voelde om gelukkig te zijn, nu besefte hij pas hoeveel hij het gemist had. Jared duwde Chance voorzichtig tegen de muur aan en zoende hem. De warme stralen masseerde zijn rug bijna, dus dat was nog extra lekker. Jared had een geheim talent voor zingen, en de douche was meestal een plwk waar hij uit volle borst kon zingen zonder dat maar ook iemand er last van had. Hij haalde zijn lippen weer van die van de man en keek hem aan. Zoete woorden rolde met een zangstem van een nachtegaal over zijn lippen, het klonk gesmoord, maar duidelijk hoorbaar voor zijn geliefde "Lucky I'm in love with my best friend.." hij nuriede het melodietje verder en grinnikte zacht. "Jij bent mijn eerste liefde," biechtte hij op. De gevoelens waren allemaal zo nieuw, hij wist eigenlijk ook niet wat hij verder moest verwachten, wat de volgende stappen waren in een relatie. Jared was niet dom, maar hij wist gewoon.. Bijna niets
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 27, 2011 9:57 pm

Hij hoorde hoe de man zijn dat hij zou helpen met het schoonmaken van de bank, glimlachte bij die woorden, hij was blij dat Jared hem wou helpen, al had dat niet gehoeven, zou het niet hoeven als hij niet wilde. Hij voelde hoe de man hem voorzichtig tegen de muur drukte, waarna hij zijn lippen op die van hem drukte, een glimlach vormde zich om de lippen van Chance terwijl hun lippen op elkaar waren gedrukt. Een moment sloot hij zijn ogen, om van het moment te kunnen genieten. Hij voelde hoe de man zijn lippen van de zijne afhaalde, hij keek de man in zijn dieprood gekleurde ogen. Hij hoorde hoe zoete woorden over de lippen van de man rolde, hoorde hoe hij zong, zijn zang klonk gesmoord, maar hij voelde zich gevleid, wetend dat de woorden voor hem waren bedoeld. Hij hoorde hoe de man zacht grinnikte en lachte “Je hebt een heerlijke zangstem.” Zijn stem klonk charmant, zwoel haast. Hij hoorde de stem van de man, luisterde naar zijn woorden en glimlachte vriendelijk bij de woorden. “Ik heb al eens eerder liefde kunnen voelen, maar toch voelt deze liefde sterker dan dta ik hiervoor heb meegemaakt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 06, 2011 6:24 pm

Een glimlach was niet van Jared zijn gezicht te halen. Hij vond het heerlijk dat hij zo dichtbij Chance kon zijn, dat hij hem kon aanraken, en aan de woorden van Chance te horen, vond hij het ook. "Ik hou van je," fluisterde Jared in Chance zijn oor. Zijn hand was gerust op Chance zijn schouder. Hun lichamen glommen van het warme water. Jared vond het een romantische sfeer, het maakte hem weer opgewonden, samen met Chance onder de douche, naakt. Hij dacht meteen weer aan gisteravond, hij was gelukkig, zielsgelukkig.


Kort maar krachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 07, 2011 4:41 pm

Een glimlach bleef om de lippen van de man die voor hem stond, hij voelde hoe het warme water over zijn lichaam stroomde, zag hoe stoom van de grond af kwam, van de plekken kwam waar het water de grond raakte. Hij hoorde hoe de man hem influisterde dat hij van hem hield, hij voelde hoe de hand op zijn schouder was gerust. “Fijn, ik houd ook van jou.” Zijn stem was zacht, met een romantische, verleidelijke toon mompelde hij de woorden tegen Jared. Hij drukte zijn lippen op de van de man, een moment leken ze ene geheel, waarna hij zijn lippen los maakte. Hij pakte een fles, letters, kleurrijk, vrolijk stonden erop gedrukt. Hij liet de shampoo op zijn hand vallen, om het in zijn haren te masseren. De fles had hij in een rek waar het vandaan kwam weer teruggezet.
__
Zeker Rosa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 17, 2011 9:25 pm

Jared zag dat Chance shampoo pakte en dat hij hem na het inzepen weer wegzette. Hij pakte de fles ook en deed ook wat in zijn eigen haar. "Laat mij maar.." fluisterde hij. Hij zette zijn vingers in het haar van Chance en begon de shampoo door zijn haar te masseren. Het voelde fijn om Chance op deze manier te verwennen. Met een hand bleef hij door masseren en zijn andere hand legde hij op zijn schouder. Hij drukte een kusje op zijn schouderblad. "Je huid is zacht.." mompelde Jared. Zijn lippen lagen nog steeds tegen de huid van de jonge man. Zijn hand die op zijn schouder lag gleed naar zijn middel en uiteindelijk lag hij op Chance zijn heup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 12:42 pm

Hij hoorde hoe de man voor hem, bij hem wat zacht fluisterde, knikte bij de woorden die over de lippen gerold kwamen. Hij voelde hoe de vingers van de man zich om zijn hoofd zette, voelde hoe deze de shampoo meer door zijn lokken deed masseren. Hij voelde hoe de man een van zijn handen op zijn schouder deed leggen terwijl hij met de andere nog door zijn haren masseerde. Hij voelde hoe Jared een kus op zijn schouderblad drukte, hoorde hoe deze zacht mompelde dat zijn huid zacht aanvoelde Zijn lippen bleven op zijn huid gerust terwijl hij sprak, de hand die op zijn schouder lag gleed daar langzaam van af, gleed af naar zijn heup om daar te blijven liggen. Een glimlach was gerust om de lippen van hem, zijn hand bracht hij naar zijn hoofd om de hand van Jared daar weg te halen. Rustig draaide hij zich om, om zijn handen op de borst van de man te leggen. “Je huid is ruw van alles wat je hebt meegemaakt. Van de omgeving waar je je tijd in doorbracht. Onder jou huid zit een liefdevol hart.” Zijn lippen drukte zich opnieuw tegen die van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 6:04 pm

Jared glimlachte, en werd bijna rood van het grote compliment van Chance hem gaf. Hij wist het. Hij wist dat hij een moeilijke tijd heeft gehad. Dat hij in een slechte omgeving had gewoond. ''Ik had nooit verwacht dat ik zo'n prachtig persoon zou ontmoeten,''. Een glimlach vormde op zijn lippen. Hij voelde hoe de man hem weer even kustte. Hij legde zijn hand weer op de jonge man zijn schouder. Jared kon pas praten sinds zijn 14. Hij was een snelle leerling, maar hij weet niet veel woorden. Misschien was het Chance niet opgevallen. Waarschijnlijk was het hem ook niet opgevallen. Anders had hij er wel wat van gezegd. Jared had een moeilijke jeugd. Zijn moeder was alcoholiste, dus een goed voorbeeld had hij niet, ze liet hem soms wel 2 weken alleen thuis en maakte nooit schoon, Jared had al snel banden gelegd met de zwerfhonden in de buurt en die trokken ook bij hem in. Omdat zijn enige liefde kwam van honden, heeft hij nooit leren praten, en gedroeg hij zich ook als een hond. Toen hij 9 was kwam in aanraking met de bevolking van het dorp, en ging zich in de mensen mengen. Jared dacht er liever niet over na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 6:14 pm

Hij hoorde hoe de man sprak, luisterde naar de woorden die over zijn lippen vloeide, wat maakte dat er een glimlach om de zijne vormde, een warme glimlach. Hij voelde hoe Jared zijn hand weer op zijn schouder deed liggen op het moment dat hij hem kust, met zijn tong streelde hij de lippen, die ruw, maar warm deden aanvoe-len. Zijn tong liet hij in de mond van de man glijden, om vervolgens die zijn tong te zoeken om deze te strelen. Zijn handen legde zich een moment op de schouders van Jared om vervolgens naar de heupen af te glijden. Zijn duimen streken over de huid bij de heupen van de man, terwijl zijn tong de zijne streelde. Veel van het verle-den van Jared kende hij niet, maar toch wist hij wel een klein deed daar van. Door het voelen van zijn huid, ruwe huid, door het zien van zijn ogen rood als bloed. Zijn lichaam gaf slechts kleine delen weer van zijn verleden. Een moment maakte hij zijn lippen los van die van de man om hen aan te kijken. Een kort moment aan te kijken, zijn vingers streelden de heupen, gingen naar omhoog om weer als voorheen op de borst te blijven rusten. Zijn gedachten gingen weer naar de woorden van de man. "Je geniet meer van het onverwachte, niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 6:24 pm

Jared keek Chance aan. ''Is dat fout? Ik dacht dat de meeste mensen dat wel hadden..?'' Jared had een raar accent. Misschien dacht de jonge man dat dat gewoon kwam omdat hij zogenaamd buitenlands was. Misschien was het maar beter als hij dat dacht. Het kwam gewoon omdat Jared het moeilijk vond om te praten. Nog steeds moest hij nadenken bij elke zin. Of hij grammaticaal wel klopte en zo. Hij legde zijn hand op de wang van Chance en drukte zijn lippen weer even licht op die van Chance. ''Dat doe jij toch ook?'' mompelde hij zwoel in Chance zijn oor. Hij lachte even en streelde met zijn handen langs de heupen van Chance. Jared vroeg zich af wat hij had meegemaakt. Misschien had hij wel een leuk leven, lieve ouders, rijk, mooi huis. Maar dat wist hij niet. Hij was slecht in mensen lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 6:33 pm

Hij hoorde hoe de man sprak, hem vroeg of het fout was, wat maakte dat er opnieuw een glimlach op zijn lippen kwam, of eerder een bredere, misschien haast warmere glimlach. Een accent, apart accent lag in de stem van Jared, een accent dat hem al eerder was opgevallen, wat hij al eerder had opgemerkt. Hij vond het leuk klinken, een ieder had iets wat hem zichzelf maakte, bij de man leek dat zijn accent te zijn, het feit dat het zichtbaar was dat zijn lichaam al veel had meegemaakt. Kleine dingen die iemand tot zichzelf maakten. “Nee.” Een simpel woord dat over zijn lippen vloeide, als antwoord op de vraag van de man. Hij voelde hoe Jared zijn hand op zijn wang deed rusten, een moment licht zijn lippen op de zijne drukte om daarna te spreken, zwoel te mompelen. “Ja.” Opnieuw een kort simpel antwoord, dat over zijn lippen kwam. Hij zag hoe Jared een moment lachte, voelde hoe hij met zijn hand een moment langs zijn heup streelde. Zijn handen bleven gerust op de heupen van de man, hij deed zijn lippen weer tegen die van hem drukken, liet opnieuw zijn tong de ruwe, warme lippen strelen om vervolgens zijn mond in te glijden. Zijn tong streelde die van Jared, draaide er tedere rondjes om. Een van zijn handen gleed van ge heup wat naar beneden om zich vervolgens te verplaatsen naar de mannelijkheid van Jared. Hij liet zijn hand daar rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 6:56 pm

Het zelfde gevoel als de avond daarvoor gleed weer over Jared zijn rug. Hij liet zijn tong langs die van de Chance glijden en voelde zijn zachte lippen. Die van hem waren altijd ruw en droog. Hoelang stonden ze al niet onder de douche? Het maakte Jared niet uit, werden ze lekker schoon. Hij gleed met zijn vrije hand door de natte lokken van de jonge man en de andere lag nog steeds op zijn heup. Langzaam gleed hij naar de billen van Chance en rustte zich daar. Hij begon iets heftiger te zoenen, zodat het moment gestimuleerd werd, en zijn hand streelde ook sneller dan daarvoor. Het gevoel was even fijn als dat van gisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 8:49 pm

Hij voelde hoe de tong van de man langs de zijne gleed, een zachte, warme tong, anders dan de lippen die ruw deden aanvoelen, maar met eenzelfde warmte. Al lang stonden ze onder het stromende water, ging er water verloren, aangezien ze de straal niet werkelijk gebruikten, het deerde hem niet. De hand van de man die op zijn heup was gerust gleed af naar omlaag, bleef gerust om zijn billen. Hij voelde hoe Jared iets heftiger begon te zoenen, en beantwoorde dit door ook iets heftiger terug te zoenen. De hand op zijn billen maakte een snellere strelende beweging, een glimlach was zover mogelijk om zijn lippen gerust. Zijn vingers gleden over de mannelijkheid van de man, terwijl zijn tong nog steeds streelde. Af en toe haalde hij zijn lippen van die van de man om ze er vervolgens weer op te kunnen drukken. Een strelende beweging maakten zijn vingers over het geslachtsdeel van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 8:58 pm

Jared glimlachte bij het gevoel dat Chance over zijn geslachtsdeel streelde. Het voelde fijn. Telkens als Chance even zijn lippen van de zijne af haalde, likte hij ze even nat om ze wat zachter te maken. De combinatie van Chance en warme water stralen was perfect. Ze konden niet vies worden en het was lekker warm in de douche kabine. Ondertussen was hij helemaal vol gestoomd. Jared streek door het haar van de jonge man en veegde het telkens achter zijn oor. Zijn hand gleed een beetje heen en weer over de Chance zijn billen en streek soms ook even over zijn onderrug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 20, 2011 9:16 pm

Hij voelde hoe het water langs zijn voeten stroomde, met zijn voeten ging hij over de grond van de cabine om het doucheputje te vinden. Vaak wat het zo dat hij niet lang douchte, op dat moment hoefde er maar weinig water weg te spoelen. Zijn tenen vonden een klein gevormd schuifje dat zich naast het putje deed bevinden, om deze wat naar omhoog te schuiven. Een licht slurpend geluid was een kort moment hoorbaar, waarbij hij voelde hoe het water wat deed wegstromen. rustig plaatste hij zijn voet weer naast de andere om wat passen naar voren te doen, wat Jared dwong enkele naar achter te doen. Hij drukte de man tegen de nog koele wand van de douchecabine, zoende hem passievoller, vuriger dan daarvoor terwijl zijn vingers nog steeds het geslachtdeel van de man deden strelen. Een moment maakte hij zijn lippen los, om deze op de borst van de man te drukken. Zijn lippen drukte zich op de tepel van de man om een weg naar boven te volgen om zich daarna weer op de lippen te kunnen drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 22, 2011 5:42 pm

Jared sloeg nu allebei zijn armen rond Chance zijn nek en bleef hem kussen. Hij tilde zijn knie een beetje op om een kreun te onderdrukken. Hij voelde hoe Chance hem vuriger begon te kussen. Hij lachte tegen Chance zijn lippen aan en haalde zijn handen weer achter zijn nek vandaan, en legde die op de onderrug van Chance en streelde daar de hele tijd naar zijn billen en weer terug. Zijn mond bewoog synchroon mee. Hij voelde de koude douche muur tegen zijn rug en billen. Het voelde wel lekker, iets koels. Maar na een tijdje werd het weer warm van Jared zijn hete lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:16 pm

Hij voelde hoe Jared zijn armen om zijn hals deed slaan, voelde hoe deze zijn been licht deed optillen langs zijn lichaam. Voelde hoe de man wat later zijn armen weer uit zijn hals haalde, om zijn handen op zijn onderrug te laten rusten. Een glimlach lag om zijn lippen, voor zover dit mogelijk was, aangezien hij Jared bleef zoenen. Passie, vurigheid ging in de zoen. Licht hapte hij wat, om vervolgens zijn lippen wat meer op die van Jared te drukken. Hij voelde hoe de vingers van de man zijn billen en weer terug deden strelen, terwijl zijn mond synchroon meebewoog met die van hem. Zijn vingers maakte een strelende beweging over de mannelijkheid van Jared. Zijn vrije hand had zich tegen de wand geplaatst nadat hij Jared daar licht tegenaan had gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 01, 2011 4:39 pm

Het viel Jared nu pas op dat hun gezoen meer leek op happende vissen. Achja, dat leek het altijd. Hij bewoog zijn lichaam heen en weer en drukte zijn borst tegen die van Chance zodat hij dichterbij hem was. Zijn benen raakte ook de dij benen van de jonge man. Zijn ene hand gleed over de nek van Chance onder zijn oor, en streek zijn haar een beetje weg. Jared kreunde onder het zoenen door toen hij de warme vingertoppen van Chance over zijn klokkenspel voelde glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 02, 2011 7:54 pm

Hij voelde hoe de man zijn lichaam wat deed bewegen, zijn borst dichter tegen die van hem deed drukken, wat maakte dat hun lichamen nog wat dichter tegen elkaar stonden. De benen van Jared deden zijn benen raken. Hij voelde hoe één van de handen over zijn hals gleed, onder zijn oor, waar de vingers wat van zijn lokken weg streken. Hij hoorde hoe Jared soms zacht deed kreunen onder het zoenen, genoot van het geluid, van het horen hoe de man genoot. Hij vond het fijn dat de man genoot. Zijn tong deed die van Jared strelen, terwijl zijn vingers zich nog steeds met de mannelijkheid van Jared deden bezighouden. Zacht streelden deze erover.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 10, 2011 6:39 pm

Jared wist helemaal niets van seks, dus zijn educatie van een tienjarige hielp ook niet veel. Hij had nooit op school gezeten, hij kon niet rekenen en schrijven, lezen kon hij wel, maar wel moeizaam. Hij gleed met zijn hand naar de schaamstreek van Chance en streelde daar met zijn vinger. Hij had geen idee wat hij deed, dus liet hij zijn intuïtie maar op de vrije loop gaan. Hij streek over de penis van Chance en kuste hem nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 19, 2011 5:43 pm

Hij voelde hoe de vingers van de jongeman voor hem langs zijn lichaam deden glijden, om zich ergens te laten rusten en daar zacht te strelen, waarna de vingers verder naar omlaag gleden, een moment streken over zijn mannelijkheid. Een moment liet hij de hand, de jongeman zijn gang gaan, slechts een moment, waarna hij zijn hand naar de kraan deed verplaatsen. Resoluut deed de straal van warm water stoppen, hing enkel nog een vochtige damp langs hen. "Ik voel mij schoon, laten we ons gaan aankleden. Ik heb zin uit te gaan vandaag." Een moment deed een warme, scheve grijns zich om zijn lippen vormen waarna hij zich van de man deed wegdraaien en de cabine uitstapte. Hij glimlachte, om een handdoek van de haak te nemen die zich aan de deur deed bevinden, rustig wikkelde hij de doek om zijn onderlichaam, om vervolgens de badkamer uit te lopen, naar zijn slaapvertrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-01-11

Character sheet
Partner: Chance
Yuino/Yade: Yade
Element: Vuur

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 19, 2011 5:47 pm

Jared was verbaast van het resolute vertrek van Chance maar schudde zijn hoofd snel wakker. Zijn lichaam dampte nog na en hij glibberde de cabine uit. Hij hijgde nog een beetje en pakte een handdoek. Hij wikkelde de lap rond zijn onderlichaam en keek even in de spiegel. Zijn ogen stonden wijd open en hij had wallen. Zijn hoofd voelde zwaar. Toen hij de badkamer uit wou lopen voelde hij een stekende pijn. Een pijn die niet te beschrijven was. Hij greep naar zijn borst. Naar de plek waar zijn hechting eindigde. Hij kreunde en viel tegen de muur terwijl hij hijgde van de pijn. Hij kromp in elkaar en viel op de grond. Dit was al de derde keer in de maand. De achttiende keer in totaal. Hij kreeg een hartaanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chance

Chance


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 21-02-11

Character sheet
Partner: Jared
Yuino/Yade: Yade
Element: Duister

Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 19, 2011 6:00 pm

Hij hoorde hoe achter hem de geluiden van Jared klonken, draaide zich resoluut om toen hij een onrustig gehijg hoorde die over de lippen van de jongeman kwamen. Met kalme, grote passen liep hij terug naar de badkamer, slechts enkele passen brachten hem naar de deuropening van de badkamer waar hij de jongeman aantrof. De hand was naar zijn borst geschoten, waar de hechtingen eindigden. Ineengekrompen was hij naar de grond gestort, waar hij lag, een gezicht verwrongen van pijn. Snel schoot hij naar omlaag, knielde hij voor Jared neer om hem zijn kant op te draaien, zodat hij goed bij de borst en het gezicht van de jongeman kon. De hand die naar zijn borst was gegrepen, deed hij verplaatsen. Rustig plaatste hij zijn handen op de borst van Jared, boog hij zich naar hem voorover om hem te reanimeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let me introduce you our night. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me introduce you our night.   Let me introduce you our night. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me introduce you our night.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Yuino :: Yuino :: Het dorp van Yade-
Ga naar: